keskiviikko 30. marraskuuta 2011

Huomenna on joulukuu!

On jääny muutama päivä välistä, kun en oo viittiny postata tyyliin "Olin koulussa, tulin kotiin" -päivityksiä, joten kerään mielummin muutaman päivän kuulumiset, ja sitten kerron niistä köntässä (: Paljon mukavampaa kirjottamista mulle, ja varmasti teidänkin on kivempi lukee sellasta kunnon tekstiä! Haha... No joo. Siitä kunnon tekstistä en tiiä, mutta yritys on kova! :D

Ei meillä tänään hauskaa ollu :D
Maanantaina ja tiistaina sekä tänään (keskiviikkona) oli aikalailla normaalit koulupäivät. Eilen tosin mä olin jälleen sielä sählyssä illalla, ja tänään olin matka ensimmäiseen joluun -näytelmän palaverissa. Sain tietää roolini ja sillei :p Saatiin ryhmän kanssa muuten koulussa meidän projekti kokonaan valmiiks, jee! Et oon ommellu sitte niitä pussin pohjia käsin kiinni tän alkuviikon + oli meillä sitte eilen pukuhistoriaaki pari tuntia. Mulla oikeesti palaa käämit yhen sen osaston opettajan kanssa! Aina se tulee mussuttamaan, jos joku on vinossa, että me oltais tehty jotaki väärää. Sen vakio aloitus lauseissa: "Kakkoset on taas tehny...". Että se on nii ärsyttävä! :D Se opettaa meille sitä Taidetta ja Kulttuuria, mutta kai sitä sit kestää... Pakko :D 

Ihan ite askartelin tuosta boxista!
Tänään syöksyttiin Reetan kanssa koulun jälkeen suoraan mäkkäriin, ja otettii sit molemmat lastenateriat, kun ei ollu varaa pistää enempää rahaa sinne :D Mä vähä petyin siihen hampurilaiseen, kun unohin sanoa, että otan sen hampurilaisen juustolla, niin sit luonnollisesti siinä ei ollu sitä juustoo D: Höh! No, mut ens kerralla sitte tietää tarkemmin sanoo. Täällä päin missä mä asun, niin on silleen, et mäkkäriin ei pääse jos et oo täyttäny 18 enää neljän jälkeen päivällä ja vain ainoastaan sen takia, kun jotkut pikku teinit on riehunu siellä ja sotkenu paikkoja -.- No, eipä multa kyllä kysytty henkkareita, et onkohan se jotaki pelottelua vaan, vai mitä :D Haha, olis se ollu aika noloo, jos olis menny sinne ja ne olis kysyny henkkareita ja olis tullu selville, että oon vielä 17 ja mut olis potkittu pihalle :DDD Olisin varmaa nauranu xD Syömisten jälkeen mentiin sitten pyörimään kauppoihin ja ostin purkkapussin ja trikoopannan. Niistä en nyt ala kuvaa pistää, kun ei se sen kummempaa "shoppailua" ollu. Kaupoista menin sit suoraa tonne palaveriin ja sieltä kotia. Äiti oli ostanu mulle prinsessa adventtikalenterin :p

Eipä mulla muuta, moikka! :)

ps. Äiti oli ostanu kissoille semmosen jättimäisen kiipeilytelineen, vitsi ne tykkää siitä :D

pps. Meidän kamera ei anna siirtää kuvia koneelle D: Nuo tän kertaset kuvat on otettu kännykällä, joten se selittää laadun. Pahoittelen! Yritän saada vikaa korjattua...

~Hanna

3 kommenttia:

  1. Oij, kuulostaa ihanalta tuo prinsessa adventtikalenteri. .-3 Mulla ei oo kuin isin ostama halpa suklaakalenteri, mut ehkä mä selviän sillä. .-D Tollaset opet on hirveitä, mut ei muukaan auta kuin kestää niitä, pärjäile! .-) Ihme sääntöjä siellä mäkissä. .-o Olit varmaan niin aikuisen näköinen, että ne päästi sut syömään. ,-) Ja mitä potun väliä sillä on, onko 17 vai 18 vuotta, ihan sama asiahan se melkein on! .-D

    VastaaPoista
  2. Kasa: Hihi, se on oikein suloinen ;) Äläpä! Noi säännöt on oikeesti niin tyhmät ettei rajaa :DD Kiitos kommentistasi!

    Aada: Äläpä! :'''D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: