torstai 1. joulukuuta 2011

1.12.2011

Kuvat We ♥ it
Juu eli siis ensimmäinen joulukuuta. Tuntuu tosi oudolle, kun ei oo ees lunta maassa. Vastahan vuosi vaihtu ja mä täytin 17?? No, aika menee näköjään nopiaa, ei voi muuta sanoa. Pitäis kuulemma yrittää jotain lahjatoivetta keksiä, mutta kun ei vaan ihan oikeesti tule mitään mieleen :D Ei uutta kännykkääkään voi toivoa, kun sain kesäkuussa uuden ja se on erittäin loistava, enkä luopuisi siitä millään! No, ehkä mä vielä jotaki keksin, hehkutan kyllä sitten varmaan "keksintöäni" täällä, sen lupaan :D

Tänään me koulussa aloitettiin projektityö -näyttöä. Aikasta jännää. Tehään semmoset laboranttien takit. Meidän ryhmän pitää tehä niitä vissiinki 5 ja tänään saatiin leikattua kaikki jo osiin. Ens viikon keskiviikkona, kun jatketaan ompelua, niin aloitetaan niiden valmistus. Mä jotenki tykkään tollasesta sarjatuotantosysteemistä :D En tiiä mikä siinä kiehtoo, mut se on joteki kiva, kun tehään monta samanlaista silleen peräkanaa ja ne valmistuu lähes samaan aikaan, kun on monta tyyppiä jotka tekee niitä (olipas pitkä lause!) Koulun jälkeen tulin kotiin ja silleen. Sit käytiin tos äitin kans kirppiksellä, nähtiin siel tuttuja, ja tarttui sieltä jotain mukaankin :) Paketoin just yhen joululahjan taas. Nyt niitä on koossa 10, enää 2 puuttuu, ellen sitten keksi vielä joitain tyyppejä, kelle pitäis lahja pyöräyttää ;)

Kuten huomaatte, mä en oo jaksanu nyt tapella meidän kameran kanssa, kun se ei suostu siirtämään kuvia koneelle D: Mä toivon hartaasti, että se mokoma lopettaa sen temppuilun pian, sillä mä haluaisin laitella teille kuvia vaikka ja mistä. Esimerkiksi mun viimeaikaisista kirppislöydöistä (niitä on ruhtinaalliset 5kpl) ja sitten kaikkee joulufiilistelyä. Äää... No, ehkä se toimii viel joskus. Ainakin toivon niin. Olis tosi kurjaa ruveta kuvailemaan postauksen kuvia kännykän 8 megapixelin (tai minkä lie) kameralla! ;o

Eipä mulla oikeastaan muuta, huomenna alkaa 4 tunnin ruotsin jälkeen piiiiiiiiiiiiitkä viikonloppu, joten vasta seuraavaks keskiviikkona kouluun. Jes :p

~Hanna

ps. Mun prinsessa adventtikalenterista tuli tänään Helinä keijun kuva + suklaa ofc :p

4 kommenttia:

  1. Toivottavasti saat kameras kuntoon, vaikka hienoja kuviahan noikin on! :)

    Mäkään en meinaa keksiä mitään joulöulahjatoiveita D:

    VastaaPoista
  2. Aada: Kiitos kommentistasi! Huhuu, jee! Joku muuki saman ongelman kans, luulin että oon ainut :D

    VastaaPoista
  3. aivan ihana tää sun blogi :) sulla on kans niin kiva tyyli ;D

    ♥ lave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Derya: Voi kiitos! <: Menempä käymään vierailulla sunki blogissa ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: