perjantai 30. joulukuuta 2011

Jouluaattoa vuodelta 2011 ja välipäiviäkin

Nöpö kissa
Noniin! Nyt on joulu aikalailla takanapäin. Se meni vähän erilailla tänävuonna meidän perhekohtaisista syistä, mutta niin ihana joulu se oli silti Aattona kuunneltiin joulurauhan julistus ja siinä samalla koristeltiin kuusta, minkä äiti haki siskon kanssa mehtästä (ja kyllä, ihan laillisesti :D). Kuusi kaatu yhen kerran veljen päälle (sisätiloissa), ja siinä sitten sitä naureskeltiin :D Onneks ei oltu vielä ehitty kokonaan sitä koristelemaan, vaikka muutama pallo siinä tais lentää lattialle. Jossain vaiheessa päivää syötiin jouluateria jonka jälkeen mentiin isää katsomaan palvelukodille, jossa hän joutuu olemaan terveydellisistä syistään. Vietiin lahjat ja isä tykkäs kovasti Sit me tultiin kotiin ja hengailtiin vaan sillee. Pelattiin mustaa pekkaa ja sitte koottiin 200 palan palapeli. Vasta puoli kahdeksan aikoihin jaettiin lahjat :) Tässä kuvat lahjoista mitä mä sain:

Lahjoja sain yhteensä 20 :)
Enkelirasiat + sisällöt - Johannalta
Valkoiset käsirenkaat - Niinalta
Helminappikorvikset - Siniltä
Musta käsirengas jossa lelobardi kuosia - Amandalta
Eläinkuvioiset korvikset ja peili kaulakoru - Reetalta
Nomination koru - Äitiltä ja yheltä suloiselta mummolta,
joka oli äitiltä kysyny mitä toivon, ja ostanu sen mulle :')
Manikyyrisalkku - Äiltiltä
Kynsilakkaboxi - Reetalta
Suklaapatukka - Niinalta
Lelobardi rasvatuubi - Amandalta
Virkattu kukkaponnari - Siniltä
Lelobardi rusetti - Emmuskalta
Avaimenperä - Tiinalta
Tapio Wirkkalan koru - Äitiltä
Muumipurkki - Siniltä
Pienempi rasia - Malla-siskolta
Mallalta saatu rasia piti sisällään:
Ripsivärin
Kajaalin(ko?)
Tommosen unilappu systeemin silmille :D
Kynsilakkoja
Karkit - Amandalta
Huulirasva ja Muumipappa piparimuotti - Eveliinalta
Lusikat ja Uunokortit - Hannalta ja Markukselta (Markus on mun veli ja
Hanna sen vaimo :D) Noilla Uunokorteilla ja lusikoilla pelataan sellasta
hauskaa Spoons -peliä, siksi ne samassa paketissa :p

Karkkia - Tuomas-veljeltä
Itse tehdyt:
Lapaset - Siniltä
Kaulaliina - Johannalta
Suoristusrauta - Äitiltä
Söpö T-paita - Reetalta (;
Flanelli pyjama - Juholta ja Anniinalta (Juho on mun
veli ja Anniina sen vaimo :D)
Twilight taulu!! :p - Jaana-siskolta
Puoli väliin reittä yltävät villasukat - Annalta (Johannes
-veljen vaimolta)
Erivahvuisia lyijykyniä, muovailtava pyyhekumi, sekä
tollanen kätevä puikko millä voi levittää sitä lyijäriä :) -
Johannes-veljeltä
Yhteisinä lahjoina veljen kans saatiin Alvin ja Pikkuoravat 2 ja sitte semmonen setti missä on kolme sydänkuviollista mukia ja tarjotin mulle, veljelle ja äitille yhteisenä :) ja sit mulle tuli vielä 2 suklaalevyä, joista en saanu kuvaa otetuksi ;D Kiitos kaikille lahjoista! ♥

Ja syy, miksi en ole päivittänyt joulun välipäivinä oli se, että mun veli perheineen tuli meille sunnuntaina ja lähti tänään, joten en halunnut missään vaiheessa tulla tähän koneelle. Niiden pienen pojan (Karri 2v.) kanssa oli niin paljon tekemistä, että en olis edes ehtiny :D Pelailtiin mm. Guitar Heroa, UUNOA x 100 ja sitte me esiinnyttiin eilen bändinä (minä, kolme mun veljeä ja sitte yhden veljen vaimo Anna) ja mä olin sit Annan kans laulussa ja veljet sit säesti meitä flyygelin, rumpujen ja basson säestyksellä :) Oli tosi kivaa! Tänään sitte oon pelaillu vähä Sims 2:sta ja tehny jotain koulujuttuja :)

Eipäs mulla tän erikoisempaa, ajattelin postailla tän joululahja tsydeemin kuitenkin ennen kun vuosi vaihtuu.

~Hanna

ps. Viimenen luukkukalenteriin liittyvä ps! Viimeisestä luukusta tuli teksti FAIRY vaikka kyseessä oli prinsessakalenteri... pettymys :D

6 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! (: