keskiviikko 14. joulukuuta 2011

14.12.2011

Meidän ihana läskipallo = Ninni :D
Keskiviikossa jo mennään ja viimesin postaus tuli multa sunnuntaina. Olen pahoillani! On ollu nyt kiireitä siihen joulunäytelmään liittyen, et maanantaina ja tiistaina aina melkeen het suoraa koulusta ollaan menty seurakunnalle rakentamaan kulisseja valmiiks, ja sitte siellä onki menny johonki ilta yheksään asti, eikä sit oo enää jaksanu välttämättä tulla koneelle. Kaikkea hidastaa eniten se, että oon flunssanen kuin viemärirotta, joten tää tekstikään ei oikeen kulje :D Iso plussa sille, joka jaksaa tän ylipäätään ees lukea loppuun! Olisin ottanu kuvaa mun uudesta takista (), mut mä en arvatenkaan löydä meidän kameraa, joten kuvia ei nyt tuu, ainakaan niitä tuoreempia. Tuo kuva mikä mulla on tossa, niin löysin sen koneelta. Se ei oo kovin tuore, mutta ei mitenkään vanhakaan. Ei eläinten kuvat oikeen enää vanhene kun ne on aikuisia. Ne joko laihtuu tai lihoaa (ja Ninnin tapauksessa lihoaa) , ei sen kummempaa. Ja tämä sit oli taas niin tärkeää tekstiä ettei mitään rajaa! :D Alkaa pikkuhiljaa rönsyilee, joten kerronpa tästä päivästä jotai...

Mitäs mää tänään... No ainaki ompelin niitä laboranttien takkeja aika reippaasti, sillä musta tuntu, että tein ehkä niitä eniten meidän ryhmästä tän päivän aikana :D No, ei siinä mitään. Tuleepahan ainakin valmista! Enää puuttuu hihojen suiden, sekä helman kääntö + painonapit niin se on siinä! Jesh! Huomenna luulisin, että saadaan tehtyä ne siihen pisteeseen :) Pitäis nimittäin ehtiä tehä muutamat asiakastyötki ja silleen. No, kattoo miten menee... Se menee niinku on mennäkseen. Mulla oli vähän ärsyttävämpi päivä, mut onneks se ärsytys alkaa mennä pikkuhiljaa ohi. Tänään mun pitäis leipoo piparit, siivoilla ja kaikkee semmosta, ja sit viel tehä yks tehtävä opelle, et tän kummempaa postausta mä en nyt valitettavasti ehdi tekemään. Mutta, ihanaa päivänjatkoa kaikille!

~Hanna

ps. Kiitos lukijat! Ihanaa, kun teitä on tullu lisää, tervetuloa!
pps. Joulukalenterin kuvasaldo on pysyny edelleen samana...
ppps. Otan kuvia sieltä matka ensimmäiseen jouluun -näytelmästä, niin saatte vähä maistiaisia :p
pppps. Bändikeikan kuvia ei tullu nyt tuon kameran hukkumisen takia :( Ne kyllä tulee, mut ajallaan!

3 kommenttia:

  1. Harmi, että oli tylsä päivä. .-< Mullakin on välillä sellaisia. .-D Ihana Ninni, uih. <3 .-3

    VastaaPoista
  2. Reetta: Kiitos, mäki tykkään :)
    Kasa: Ninni on kyl ihana ♥ Ja mahtuuhan niitä tylsiä päiviäkin joukkoon... Mut onneks on hyviäki :) Kiitos kommentista! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: