tiistai 6. joulukuuta 2011

6.12.2011 ♥

Sininen ja valkoinen
Tuo päivänmääräkin jo kertoo, mikä tässä päivässä on se tärkein juttu :) Ei kai mulla siihen mitään lisättävää ole. On se hienoa, että meillä on itsenäinen maa, sekä oma lippu! Ollaan onnellisia siitä, paremmin ei vois Suomella mennä!

Olen myös iloinen siitä, että blogini on pienen ajan sisällä saanut ihan kivasti lukijoita. Mistä teitä oikein tulee? No ei, kiitos, että ootte löytäny mun blogin! Piristää aina huomata, että joku oikeesti lukee tätä mun blogia! :) Eipä mulla sitten oikein muuta ollutkaan, rauhallista itsenäisyyspäivää kaikille!

~Hanna

ps. Eilisestä luukusta tuli myös keiju, ja tämänpäiväisestä luukusta sama keiju, kuin ensimmäisestä luukusta... Keijut taitaa alata alusta...
pps. Kävin eilen kirppiksellä, ja tein todellisia löytöjä :p Niistä kuvaa huomenissa!

ppps. Tänne alko sataa pikku hiljaa lunta

4 kommenttia:

  1. Hyvää itsenäisyyspäivää sullekin! :)♥

    VastaaPoista
  2. On tosiaan hienoa asua itsenäisessä Suomessa. .-) Meilläpäin satoi ensilumi viikonloppuna. .-D

    VastaaPoista
  3. Kasa: Hienoa, että olet tuota mieltä :) Hihi, lumi on ihanaa! ♥lovelove! :D Kiitos kommentistasi! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: