lauantai 17. joulukuuta 2011

17.12.2011

Heissan kaikki lukijaiseni! :) Eilen keskiviikosta perjantaihin oli tosiaan se matka ensimmäiseen jouluun -näytelmä homma. Olin siis illat siellä (torstaina ja perjantaina), etten päässyt postailemaan. Harmikseni ilmoitan tässä yhteydessä, etten saanut kuvia sieltä, kun kamerani on hukassa, eikä mun kännykän kamerassa ole mitään kehuttavaa. Kuvia voitte käydä kurkkaamassa Reetan blogissa :)

Takin koko on 52 ja Sonjan koko sata
kertaa pienempi :D

Kulunut viikko on mennyt oikein loistavaisesti :) Saatiin nimittäin meidän projektiryhmän kanssa tehtyä vihdoinkin ne laboranttien takit valmiiksi! Nappasin yhdestä takista kuvan Sonjan päällä, eikö ookki miehekäs ;) Ens viikolla meillä on sitte vaan kolme päivää koulua, ja neki on vaan semmosia rentoja. Maanantaina saadaan ommella kaikkee omaa esim. joululahjoja, tiistaina varmaan alotetaan juhlapukuja tai sit omia ompeluksia sekä mennään taide ja kulttuuri -opettajan kanssa katselemaan näyttelyitä. Keskiviikkona on vaan pari hassua tuntia koulua, rehtorin puhe + puuro ja saadaan lähteä joululoman viettoon! Jeee! :D Jouluaattoonkin on enää tasan viikko! ;o Oon kuitenkin saanu kivasti melkeen kaikki joululahjat jo annettua kavereille ja sitte ostin tänään äitille ja veljelle joululahjat :) Vielä ostan kuitenkin ehdä yhden, en tiiä. Kerranki oon ajoissa näiden lahjojen kanssa! :D On niin kiva antaa lahjoja, kun näkee ne iloiset ilmeet, mitä niillä saa aikaan :') Se on oikeastaan se paras juttu niissä lahjojen antamisessa, ainaki mun mielestä

Eipäs mulla muuta, tässä pari (huonolaatuista) kuvaa sieltä bändin keikalta missä olin viime viikon sunnuntaina. Bändin nimi on Sumusade ja siihen pääsette tutustumaan tuon linkin kautta :) Veljeni soitti siinä ennen bassoa, mutta nyt hänellä ei ole enää aikaa bändiin, joten jäi siitä pois.


Kuvat ovat kännykällä napattuja, eikä siksi kovinkaan selviä. Sain kyllä kuvia kamerallakin, mutta en nyt löydä mokomaa kapistusta, joten saatte tyytyä noihin. Mukavaa illanjatkoa kaikille! Itselläni se jatkuu joululeipomusten parissa! :)

~Hanna

ps. Mulla on vieläki kurkku kipee D:
pps. Keijut jatkuvat...

4 kommenttia:

  1. Minustakin lahjojen antamisessa parasta on tehdä toinen onnelliseksi ♥
    En tiedä miksi, mutta on jotenkin ihanaa nähdä joka blogissa jouluvalmisteluja :)

    VastaaPoista
  2. ihana blogi sulla! :) ihania kaikkia kuvia oot laitellu..kivaa lukea..:) käys tsiikaa mun blogia..(mä oon tosiaan joukosta poikkeava mulla on vuodatuksessa kun en osaa käyttää tätä blogspottia..:D)

    VastaaPoista
  3. Reetta: Äläpä ;D

    Aada: Hihi, joulu on kiva juttu ♥

    saippuakuplia: Kiitos kommentistasi! Kävin kurkkaamassa blogiasi ja sekin oli tosi kivan näkönen :) Kiitos kommentistasi!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: