lauantai 31. joulukuuta 2011

20 + 12 = 2012, eiku?




Kuvat We ♥ it
Niin tosiaan, vuosi vaihtuu taas. Vieläki muistan, kun vaihtu vuosi 2011. Tää vuosi on mulle itelle ollu tosi raskas alkuvuodesta asti ja sen takia tää vuosi on tosi nopeesti hurahtanu, mutta onneks on sekaan mahtunu paljon iloisiakin asioita :') Onneks vastoinkäymiset on tarkoitettu voitettaviksi!

Uuden vuoden lupauksia en yleensä tee sellasia julkisia, koska on tosi vaikeaa toteuttaa, mut yks asia, minkä ajattelin ihan näin julkaista on se, et mä YRITÄN päästä eroon mun finneistä! Ne on ollu mulle ongelma jo pitemmän aikaa, ja tänä vuonna YRITÄN tehdä niistä lopun! :) Toivottavasti onnistun siinä!
Haluaisin myös kiittää teitä lukijoita (sekä uusia, että vanhoja), jotka ootte jaksanu lukea mun blogia nää pari kuukautta, mitä se pystyssä on ollu :) Ja lukijoitakin on jo kertynyt 15! Kiitos teille Ilman teitä, en jaksais tuskin pitää blogia yllä!

Ja mitä mun uuteen vuoteen tulee, oltiin äsken mun siskolla syömässä hampurilaisia ja sit pelattiin mun veljen, ja Noran kanssa pohjanmaan tähti -lautapeliä, ja mä voitin :D Hohoo! Jossain vaiheessa mennään varmaan äitin kanssa ajelemaan autolla ja kuvaan sit ilotulitteita parhaani mukaan :) Jos onnistun, saatte sitten niistä kuvia. Nyt tekee sipseihin dippiä :p

Ihanaa uutta vuotta kaikille! Älkää ampuko sit niitä raketteja ihan holtittomasti ;)

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Oon ite oppinu sen, että vastoinkäymiset kasvattaa. :) Joskus kyllä on tuntunu et riittäis nuo vaikeudet jo eikä niitä edes aina ymmärrä et miks just minä saan kärsiä tai et miks on niin vaikeaa välillä. Mutta kun katsoo taaksepäin, niin saa huomata, että ne kasvattaa sua ihmisenä, sun luonnetta. :) Jostain vaikeuksista osaa olla nykyään kiitollinenkin, vaikka ne onkin tehny kipeää. :D

    Ja en tiiä käytätkö jo, mutta apteekista saa tosi hyviä puhdistusaineita ja mun mielestä on jotain syötäviäkin lääkkeitä, jotka poistaa finnejä. :)

    Niin ja hyvää uutta vuotta Hanna, toivottavasti vuosi 2012 tuo sulle ihania asioita elämään! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa uutta vuotta sullekin! :)

    VastaaPoista
  3. Itellekin on ollut aika raskas vuosi, mutta onneksi vastoinkäymiset yleensä vahvistaa. :)

    Ihanaa uutta vuotta sullekin, vaikkakin hiukan myöhässä toivotan! (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: