perjantai 6. tammikuuta 2012

Friends are like snowflakes, all different and all beautiful

Kuvat We ♥ it
Hei kaikki! Kuten kuvat ilmaisevat, tänne on tosiaan satanut sitä lunta jo useamman päivän ajan! Vähänkö mä oon innoissani! Viis kylmästä ja liukastelusta, talvi on ihanaa! :D En oo vielä kertaakaan liukastunu, mutta sitä odotellessa. Kulunut viikko oli aika ressaava. Piti tehä koko ajan hommia, taukoja ei pahemmin ehtinyt pitää ollenkaan. Meidän pitää saada näiden kahen viikon aikana tehtyä juhlapuku, jota jo vähä aloitettiin miettimään joskus jo ennen joulua. Mä ite oon kaavoissa jo tosi pitkällä, enää pitää levittää helma ja se on siinä! Sovitusversion tein jo mun mekon yläosasta, ja piti vaan ottaa 6mm molemmilta sivuilta sisää :D Kävin eilen hakemassa siihen kankaat, eikä menny kuin vain 29,95e, että pääsee sitä monta kertaa halvemmalla kun tekee ite, mut se aina riippuu siitä, että jaksaako vaivautua :D Kuvia kankaista saatte het, kun saan otettua niistä kuvan ja sit kun kamerassa on taas virtaa x) Mä ainaki yritän kaikkeni tehä sen mekon ens viikolla valmiiksi, ennen kuin työharjoittelu alkaa! Pitäkää peukkuja, että onnistun siinä!

Tänään poikkeuksellisesti on jo alkanu viikonloppu, niinkuin varmaan teillä muillakin koulua käyvillä. Mä ite olisin mieluusti voinu olla vielä tämänki päivän koulussa, olisin halunnu saada mekkoa eteenpäin! Mut kun on loppiainen, nii ei kait sille voi mitää. Käväsin toissapäivänä (keskiviikkona) kirppiksellä, ja tein taas ihania löytöjä :p ja sit eilen kävin alennusmyynneissä ja sieltäkin tarttui jotain matkaan. Olin kyllä tosi yllättyny Seppälän asiakaspalvelusta :o No, tääl missä asun, myyjät puhuu yleensä ekana ruotsia, ja ne ei välttämättä vaihda sitä kieltä suomeen, vaikka kuulee sun olevan suomenkielinen. Näin siis tapahtui eilenkin. Myyjä puhu mulle ruotsia niin kauan, kunnes sanoin "kiitos". Sitte se myyjä katto mua ja sano, että "Anteeksi, mä en huomannu kuin vasta nyt, että sä oot suomenkielinen..." Ihan sillee vilpittömästi pahoillaan! Vitsi olin sillee happy happy :D Sanoin sille kuitenki, ettei se mitään haittaa. Kyl mä ymmärsin mitä se sano ruotsiks, mut siis jee :D Kuvia niistä ostoksista saatte sitte joskus, kunha lataisin ton kameran akun (haha, vitsi oon reipas!)

Kävin eilen äitin työpaikalla, kun olin täällä mun kotikaupungis joskus viiden aikaan. Pyörin eka kaupoissa ja sitten menin sinne odottamaan äitiä, että se pääsee töistä (kyllä, istuin siellä n. 2-3 tuntia). Muistatte varmaan sen nomination -korun, mistä pistin teille kuvaa joululahja -postauksessa? Niin sieltä yks mummo oli ostanu sen mulle, ja äiti sit osti siihen sen palasen. Kävin sitte kiittämässä sitä niin se mummo liikuttui ja sano, että sille on suuri ilo se, että mä tykkäsin siitä niin paljon :') Söpö oli, semmonen pyöreäposkinen 

Tänään mä oon vaan lagaillu kotona. Kävin laittamassa kuitenki pihalinnuille jotai syötää ja sitte pelailin Guitar Heroa. Siivoilla pitäis vissii kans jtn. Oli muuten aika koomista aamulla, kun äiti vielä nukku, niin kissa oli hypänny mankan päälle ja pistäny sit siitä radion päälle :'D Haha, tais tulla joku kissan suosikkiohjelma sieltä ;D?
No, eipä mulla sitten oikeen muuta ollukkaa, ajattelin ajankuluksi jotain teille postailla :)

~Hanna

5 kommenttia:

  1. Mäkin rakastan talvea, täälläkin on viimein lunta♥ Toivottavasti saat sen mekon valmiiksi, aiotko laittaa siitä sitten kuvankin, kun se on valmis? (:

    VastaaPoista
  2. Lumi on kyllä kaunista ♥ Toivon kovasti että saat mekkosi pian valmiiksi!

    Mua ei oo ikinä Suomessa alettu palvella millään muulla kielellä, aika hassua että jossain päin Suomea se kaksikielisyys oikeasti näkyy. :0

    Kiva kun postailit, saadaan me lukijatkin vähän ajankulua! :)

    VastaaPoista
  3. Heidi: Mukavaa, että sinäkin pidät talvesta! :) Ja kyllä, aion laittaa valmiista mekosta sitten kuvaa tänne :)

    Aada: Haha, tuu tänne nii saat kuunnella sitä ruotsia vähä liikaaki :D

    Reetta: Hoho, takkar (;

    VastaaPoista
  4. Mullakin on ollut kiireitä joululoman loputtua, heti vaan palattiin normaaleihin rutiineihin, eikä mitään kevennyksiä ollut. .-D Mä en pidä lumesta muuten, mutta musta ihana katsella lumisadetta. .-3 Ihanaa on myös, jos se sellaista pakkaslunta, ni jos seisoo siinä ulkona ni ah. <3 Mäkin olen toistaiseksi välttänyt liukastelulta, mutta odotas vaan, kun nuo lumet sulaa ja tie kastuu ja jäätyy sen jälkeen... Sit mä lennän. .-D Mä en kyllä ymmärtäisi varmaan mitään, jos myyjä puhuis ruotsia. .-D Mut eihän siinä muuta tarvisi osatakaan, kuin vain laskee ostosten hinnan valmiiksi enne kassalle menoa, ni sit vaan ojentaa ne rahat. .--D Mäkin saan välillä istuskella milloin missäkin isiä odotellessa, mutten koskaan sentään kahta tuntia, huhhuh! .-o Iloista, että mummeli oli iloinen. .-) Aw, minäkin liikutuin, ihan silmät kostui. .-3 On vähän tunteet pinnassa tänään. .'-P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: