sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Kynsipostaus

Mä oon täs viime viikon lauantaista asti vaihdellu kynsiä kolmeen otteeseen (en nyt muista kuinka kauan mitkäkin lakat on ollu, mut kuiteski) ja aattelin pistää teille niistä kuvaa :)


Ruskehtava lakka, maX factor - cittarista
Classics, väritön - Seppälästä
Kynsitarrat - Prismasta


Vaaleanpunainen manikyyrilakka - tilattu
Classics, väritön - Seppälästä
Kultahile, nail polish - H&M




Oranssi, nail polish - H&M
Classics, väritön - Seppälästä
3D kynsitarrat - Seppälästä
Tällä hetkellä mulla on siis nuo oranssit :) Mikä oli sun suosikki? Itse tykkäsin tosi paljon noista ruskeista, mut on nää oranssitki kivat :p Huomenna alkaa työharjoittelu, saa nähä miten kestävät ;)
Eipä mulla muuta, mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :)

2 kommenttia:

  1. kaikki on tosi nättejä mut jotenki tykkään eniten noista kimalteisista kynsistä! :) kurkkaas linkin taa! ;)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania ovat kaikki! ♥
    Mun lempparit on kuitenkin oranssit. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: