maanantai 23. tammikuuta 2012

Kassalle ennen aikojaan


Juu, eli siis viikonloppu meni nopeesti kotona ollessa. Oli kyl iha kiva olla ne päivät kotona, kun töissä pitää nii paljo tehä ja seistä :D Tänään mulla oli vähän erilainen työpäivä sitten iltapäivästä. Aamupäivällä tein niitä perushommia, järjestelin myymälää, hälytin ja purkasin tilauksia yms. Mut sit iltapäivällä pääsin kassaa opettelemaan, vaikka ope sano, että ehkä pääset viimeisillä viikkoina vähä kokeilemaan. Hah ;D Se on kyllä tosi kivaa se kassalla oleminen! Saa painella kaikkii nappuloita, vaikee selittää, teidän pitää kokeilla ite nii ymmärrätte miten täpinöissäni oon! :D Pitää vaan aina muistaa jutella niiden asiakkaiden kanssa, niinku oon tehnykki. Onneks ei pahemmin tuolla ole ruostalaisia, kun se ei oo mitenkään mun vahvin kieli :D

Huomenna mulla olis tarkoitus mennä ennen työpäivän alkamista koululle ompelemaan sitä mun juhlamekkoa eteenpäin, nimittäin mun 18 synttärit lähestyy lujaa vauhtia, ja mun tavoite on saada se sinne valmiiksi. Mulle itelle on helmpompi tehä joku juttu valmiiks nopeempaa, kun on tavote! Toivottavasti pääsen etenemään siinä :) Illalla sitte töiden jälkeen olis taas sählyä kavereiden kanssa. On se semmosta husimista, mutta nii kivaa :D

Pahoittelen mun tekstin tökkivyyttä. Aivot on jo käytännössä ja teoriassa nukkumassa tähän aikaan, joten siks tällasta :D Ehkä sitte jossain vaiheessa taas vähä syvällisempiä juttuja ;D

~Hanna

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! (: