sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Viikkokatsaus

Eli siis oon viikon aikana napsinu kaikenlaisia kuvia, niin kerron mun kuulumiset viikolta niiden avulla. Vähän erilainen postaus, mutta vaihtelu virkistää?


Eli siis viikon alussa sain pukea kaks tollasta mallinukkea. Oli aika hauska kokemus sekin :D Niitä ei tosin saanu pukea ihan mihinkä vaatteisiin tahansa; Seppälälle lähetetään semmonen lehtiö, missä lukee vaatteiden koodít + viivapiirros -kuvat niistä mitkä nukelle puetaan ja sitten tuo asukokonaisuus on kuvattu sekin valmiiksi. Mä olisin halunnu pukea noi miten mua huvittaa, mut kyllähän se näinki oli ihan kivaa! Tulevaisuudessa saan kuulemma pukea noita lisää ;p





Vaatteiden viikkaamista, viikkaamista ja viikkaamista, sekä tuotteiden uudelleen järjestelyä :) Kuten kuvista näkyy, värit on tulossa takaisin muotiin!!! Iiihanaa! Näitä siis oon tehny alkuviikosta. Loppuviikosta alotin sitte tuotteiden outletin, eli listan mukaan valitsen vaatteita, jotka on alessa ja ne vaatteet, minkä koodi löytyy siitä listasta, lähtee outlettii. Aika haastavaa ja tosi sellasta tarkkaa hommaa, mut ihan hyvin oon siitä suoriutunu :) Sit kävin perjantaina vaihtamassa Seppälän rahoja pankissa pienemmiks hiluiks xD Perjantaina muuten värjäsin hiukset! Ne tummeni aika lailla edelliskerrasta, mutta ei se mitää :) Värjääminen kuitenki vähä failas, joten se jatkuu tiistaina :D Mä en siis ite värjänny vaan mun sisko. Laitan sitten kuvaa, kun se on kokonaa valmis :)


Mun seppäläkynnet torstaina ja perjantaina :D
Työntekijät tykkäs ja se yks vissii meinaa kokeilla kans!









Lauantaina väkersin yhelle asiakkaalle sisustustyynyjä :) Kolme oon saanu aikaiseksi ja neljä pitäis vielä tehdä + sitte jotain muuta pientä sisustushommaa kans. Ens viikolla varmaan jostain löydän aikaa niihin.

Siinäpä ne mun viikon kuulumiset. Tänään mä oon ollu seurakunnan kokouksessa jonka jälkeen menin mun kavereille kylään (ne on sisaruksia) ja me kuvailtii siel kaikkee jännää + kiivettii leikkimökin katolle kauheella vaivalla :'D Että sellasta, huomenna takaisin työharjoitteluun, iha kivaa :)

Ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!
ps. Hyvää Ruunebergin -päivää! En oo syöny yhtään torttua :<

~Hanna

14 kommenttia:

  1. Kiva just kun väriä tullut lisää vaatteisiin :)

    VastaaPoista
  2. Uaaaah mä en siis pääse eroon vaatteiden viikkaamisesta sitteku meen Seppälään harjotteluun :D Hajoan nyt jo tuolla pesulassa siihen lajitteluun, viikkaamiseen ja pakkaamiseen. ARRRGH. Mutta hieno juttu että oot viihtynyt harjottelussa ja tosi kivoja tyynyjä oot väsäilly :) Olispa itelläki oikeasti inspiraatiota ja aikaa tehä kaikkea tuollasta.
    Hyvää alkavaa viikkoa sullekin murunen!
    <3 jenska

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, joo et pääse eroon et! :D Se on ihan jokapäiväistä työtä se viikkailu, ellei teille tuu TET:iläisiä, jotka hoitaa sen homman ;) Kiitos samoin, murunen ♥

      Poista
  3. Ihanan keltanen tuo neule ! Ja en mäkää oo syöny yhtään runebergintorttua, vielä - leivon vasta huomenna:))

    VastaaPoista
  4. Tätä postausta oli jotenkin tosi kivaa lukea. .-D Onhan minulla aina kivaa blogiasi lukiessani, mutta nyt oli tositosi kivaa. .-D Vitsi tuolla "sinun" Seppälässä on hirveen monta eri pinkin sävyä noissa kynsilakoissa. .-o "Minun" Seppälässä on niin vajaa tarjonta. .-/ Mulla tuli heti noista kynsistäsi mieleen Seppälä, kun katsoin aluksi vain sitä kuvaa, eli onnistunut lakkaus. ,-) Jänniä nuo tyynytkin. .-3 Postaile! .-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että viihdyit lukemasi parissa 8) Tonne tuli taas uusia pinkkejä lakkoja! Kiitos, postailen kun aikaa löytyy (:

      Poista
  5. Hienot kynnet ja ihania tyynyjä oot tehnyt! :)

    VastaaPoista
  6. kia postaus ja kivat kynnet...tulee mieleen seppälän ostosmuovipussit joita joskus saanu ku ostanu jotain..:))

    VastaaPoista
  7. sait uuden lukian & kiva blogi sulla ! (:
    + täs on tää mun blogi http://mylifeasjepa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ihanaa saada uusia lukijoita! Ja kävin kurkkaamassa ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: