keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Saira(u)sloma!

Juu, eli kävin maanantaina "näyttämässä itteäni" sairaanhoitajalle, niin anto mulle 3 päivää saikkua. Nokkelimmat jo päättelivät, etten siis oo ollu nyt töissä maanantaista lähtien, torstaina vasta takaisin.




Maanantain mä laiskottelin ja löhöilin vaan kotona. Oli hirveen kipee pää ja sitte semmone väsynyt olo, niin kattelin yhen Disney klassikoista ja sitte otin päikkärit :D






Tiistaina, eli eilen mä käytin mun yhden sairaslomapäivistä ompeluun. Tuli heti tilaus, kun näki ne tyynyt, mitkä tein viimeks yhelle toiselle asiakkaalle :D Vein nuo jo asiakkaallekki eilen, että nopeaa toimintaa kuulemma ;)

Enpä mä tänään hirveesti mitään oo tehny. Jos mun ääni sallii, meen illalla lauluharjoituksiin... Tässä mun sairastelukynnet + kuvia kissoista ;3


Kaikki lakat + tarrat Seppälästä, paitsi tuo vihree. Se on Lumenen
ja ostettu Cittarista :)

Nöpö

Ninni

Viiru

Misse
Eipä mulla muuta, mukavia päivänjatkoja teille! :)

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Ihania tyynyjä olet jälleen tehnyt!
    Sairastelukyntesi ovat kauniit! :)
    Voi kun teidän kissat on suloisia<3

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja hienoja kuvia+kivat tyynyt :)

    VastaaPoista
  3. Voi mau sanon minä - lutuja karvakamuja(: <3 Huomenna nähään syömässä sitte, sua on kaivattu !

    VastaaPoista
  4. Oi kuinka suloisia kissoja, teilläpä niitä onkin näköjään paljon. (: Ja toivottavasti alat olla kohta jo terve! :---)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: