maanantai 13. helmikuuta 2012

Morjensta vaan kaikki!

Aattelin taas kirjotella kuulumisiani, onhan tänään sentään se mun kuuluisa "postaussunnuntai" tai ainakin sellaiseksi mun sunnuntait on nyt viime viikkoina menny. Eli siis samanlaisia hommia oon tehny niinku aiempinaki viikkoina. Mun pitää vaan opastaa yhtä uutta harjottelijaa kassalla, kun se on tullu sinne vasta vähän aikaa sitten. Nii... Olihan mulla jotai sanottavaaki! :D Eli siis Torstaina (en oo ihan varma päivästä, mut kuitenki loppuviikosta) Seppälään tuli englanninkielisiä asiakkaita! ;o Yritettiin sitte sen mun harjottelija-kaverin kanssa niille jotain selittää, ja saatiin tehtävämme kassalla suoritettua. Perjantaina tuli sit ruotsinkielisiä asiakkaita, ja ne olikin sitten helpompia, vaikka olinkin yksin silloin kassalla. Puhuin niille ruotsia ja ne jopa ymmärs mua! 8) Wohoo!
Kaikkee jännää mun viikkoon mahtuu, vaikken tänne niitä arkena ehdikään raapustaa! Vapaa-aikoina oon tehny niitä tyynyjä ja sellasia sisustus sydämiä, ja sain ne tehtyä ja luovutettua asiakkaalle! 8) Rahat niistä saan ens viikolla. Viikon aikana myös shoppailin sähkönsiniset farkut, korkeavyötäröiset farkut, neuleleggingsit ja oranssin semmosen jännän paidan. Niistä kuvaa sitten varmaan ens postauksessa :)

Kasa heitti mua haasteella, ja se muuten sattu! Noei, ei mua sattunu (hoho) :D Oonpas mä taas hauska... Eli siis haaste, joka kuuluu näin:

1. Kerro (ilman materiasyyllisyyttä), mitkä viisi asiaa ostaisit jos sinulla olisi kaikki maailman rahat.

2. Kuvia asioista jotka tekevät sinut onnelliseksi

Ja mun vastaukset niihin tulee tässä:
1. Hmm... Vaikea valita mitä ostaisin, kun tietäisin niin paljon mitä haluaisin :D No ainaki järkkärin (lovelove), sit paaaaljon kankaita, ruokaaa 8), joitain hyödyllisiä huonekaluja, mitä siinä vaiheessa elämää tarvisin, kun mulla nuo rahat olis. Sit haluaisin auttaa vähäosaisia kans Toooosi isolla rahasummalla! :') Vaikee sanoo, kun tuo tilanne on niin mahdoton! :D

2. Tähän kysymykseen vastailen We ♥ it:istä löytyneillä kuvilla (:
Koti

Perhe ja läheiset

Ystävät, jotka ei hylkää huonoinakaan päivinä 

Luonto ja sen kaikki neljä vuodenaikaa

Käsillä tekeminen ja se, kun sitä iloa voi jakaa muille omien töiden kautta 

Herkut

Eläimet 

Värit. Mitä maailma olisikaan ilman värejä 

Musiikki ja soittimena piano

Unelmat, niitähän on meillä jokaisella

Se, että saan olla terve

Niin... Löytyyhän niitä asioita vaikka kuinka, mutta tuossa nyt nuo tärkeimmät ja ne, mitkä nyt tähän hetkeen tuli mieleen ja ovat muuten sekalaisessa järjestyksessä. Eipä mulla sitten oikeastaan muuta. Jos ehdin postailemaan viikolla, teen sen. Jos en, postaan sunnuntaina! :) Kirjoittelemisiin, ja ihanaa alkavaa viikkoa kaikille!

~Hanna

3 kommenttia:

  1. Ihana postaus Hanna! Kiirettä on ilmeisesti pitänyt sullakin. Mää oon ollu kans iltasin niin rättipoikkiväsy että oon nukahtanu melkein samantien ku saa pään iskettyä tyynyyn. Kivaa uutta viikkoa!
    <3jenska

    VastaaPoista
  2. Kiva postinki huomenna nähään Ü <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: