tiistai 14. helmikuuta 2012

♥ 14.2.2012 ♥


Kuvat We ♥ it

"Kelle salaisuuden kerron,
Autan tiukalla ollessa hermon.
Vaarannan henkeni takiasi,
Enkä vie omaisuuttasi.
Rankkaa vaik kanssas ois,
Ikinä en sua vaihtais pois."

"Lähetin eilen enkelin vartioimaan sinua,
mutta se palasi. Kysyin miksi?
Enkeli vastasi: Enkelit eivät vahdi toisiaan."

"Ystävyys on kuin kaunis rakkauskirje.
Sen sisältö on salattu muilta ja sitä lukiessa
sydän pampattaa,
posket hehkuvat ja silmät loistavat."

Tänään tosiaan on ystävänpäivä, niinkuin varmaan tiesittekin jo. Päivä oli aika normaali, mutta sekaan mahtui myös kivaa aikaa parhaan ystävän kanssa Töissä olin kuitenki eka kymmenestä viiteen ja sen jälkeen sitten menin Reetalle. Katottiin Morsianten sota -niminen elokuva ja syötiin nannaa ja vaihdettiin lahjat ja juteltii kaikkee kuulumisia yms. :') Meillä menee se aina sillei, että monesti me vaa puhutaa hirveesti, mutta ei se haittaa ollenkaa. Kiva, että saa rennosti olla, esittämättä ketään toista, jota ei ole
Ja lopuksi mun ystävänpäivä kuvina, olkaa hyvät:


Tää oli muuten tosi hyvä elokuva. Oli oikein loistava katsottava parhaan ystävän kanssa :3


Tällaset mä sain Reetalta lahjaks ;>


Ja siinä kortti, oli sen ite tehny


Ja lopuks mun päivän asu. Seppälässä oli semmone, et työntekijöillä piti olla jotain pinkkiä/ punaista ja sitte jos ei kotoa löytyny tai jotain, niin sai sitte lainata ihan mitä vaatteita vaan. Ite lainasin ton neuleen, topin ja korun. Housutki on seppälästä, mutta ne on mun omat ;3 Ne ihanat korkeavyötäröiset farkut Tiedän, kuvasta ei niitä pahemmin nää, mutta eiköhän niitä tuu pidettyä useamminki päällä? ;) Nii, ja sori vessakuva :'D Eipä mulla muuta, en viiti nyt muita juttuja tähän postaukseen vetää, koska ystävänpäivä aiheinen. Ens kerralla sitte niitä mun tekemiä sisustusjuttuja asiakkaalle yms. ;) Toivottavasti teilläki on ollu yhtä kiva ystävänpäivä niinku mulla :')

Ihanaa ystävänpäivää jokaiselle! ♥
~Hanna

6 kommenttia:

  1. Olit muuten tosi nättinä tänään ! Ihanaa ystävänpäivää vielä! hali <3

    VastaaPoista
  2. Ihana asu ♥
    &
    suloinen ystävänpäiväpostaus! :)

    VastaaPoista
  3. Oli kiwaa <3 kiva asu i like it! :)

    VastaaPoista
  4. Tuo morsianten sota - elokuva on oikeeti tosi hyvä (::

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: