perjantai 23. joulukuuta 2011

23.12.2011

On tosiaan menny muutama päivä ilman postauksia. On ollu kaikenlaista jouluhässäkkää, etten oo ehtiny nenää ruudun eessä kauheesti pitää, saati sitte naputtaa jotain "fiksua" tekstiäkin :D Jouluhässäkkä tosiaan jatkuu vielä, mutta ajattelin kuitenkin jotain raapustaa, kun löysin vihdoinkin meidän kameran! Jos kuitenkin totta puhutaan, niin mä tiesin koko ajan, että se oli mun yhessä adidas laukussa, mutta en jaksanu ettiä sitä laukkua, mihin olin sen tunkenu :D Oli vissiin helmpomi ajatella, et kamera on hukassa, niin ei tarvii ettiä xD Nojoo...

Keskiviikkona tosiaan alko joululoma, joka kestää sitte semmonen kaks viikkoa, toinen päivä tammikuuta takaisin kouluun. Ahh, ihanaa! Opekin sano, että "muistakaa sitte rentoutua ja oikeesti pitää lomaa", eli ei tarvi ressata mitään koulujuttuja :p En olis kyllä muutenkaan ressannu, mutta luvan kanssa parempi olla ressaamatta. Kun tulin koulusta sitten kotiin loman viettoon, niin kaveri tuli illalla meille, ja koristeltiin sitte piparkakkutalo :) Siitä tuli toooooosi hieno, eikä meillä hauskaa ollu! Kaverin lähdettyä, leivoin sitten valmiista torttutaikinasta torttuja. Ei me koskaan olla ite sitä taikinaa tehty, paljon helpompaa valmistaikinasta :D Äiti sano, et kaupas myydään sellasia valmiiks taiteltujaki torttuja, et tarvii vaan lykätä uuniin. Ei hyvänen aika ku olis jo liian helppoa, sitäpaitsi torttujen tekeminen on tosi kivaa! :)

Mulla oli muuten eilen hammaslääkäri semmosen 2-3 vuoden tauon jälkeen, eikä mulla kuitenkaan ollu kuin yks näkyvä reikä ja sitte jonkun paikatun hampaan siel paikan alla oli kans yks (?). Vissiin olivat sen huonosti paikanneet, en mä muuta syytä keksi, miks siel paikan alla olis reikä D: Hammaslääkäri sano kans, että mulla on edessä jonkinlaista oikomishoitoa, kun tuol vasemmalla puolella on jtn. ristipurentaa? Haha, niitä rautoja odotellessa -.- Pienenä mulla oli semmoset tyhmät raudat, jotka liimattiin takahampaisiin ja ne oli kitalaes. Ei voinu syödä toffeeta eikä mitään muutakaan tahmeeta, ja samanlaiset raudat taitaa tulla nytki. Jes! Mulla onki seuraava aika 3.1.2012, et jes! Oikeastaan ihan hyvä, et on mahdollisimman pian korjaavat ne reijät, mä kun kammoksun hammaslääkäreitä ;s Onneks ne tuolloin ei vielä niitä rautoja pistä...

Miska pupu joulutunnelmissa
Voitteko kuvitella? Huomenna on jouluaatto! :o Tää vuosi on menny ihan sairaan nopeeta, justhan mä täytin vasta 17? :D Ehkä se on totta, kun on enemmän kiireitä ja tekemistä, aika tuntuu menevän liian nopeaa. Sillon kun oli pieni, niin mun mielestä joulua sai oottaa aina ihan hirveen kauan ja päivätki vaan mateli :D Nojoo, se siitä historiikista. Huomenna on tosiaan joulu, ja tänään mennään ostamaan loput jouluruuista sekä haetaan kuusi + koristellaan se :) Uskon, etten jouluna pahemmin postaile, mut joululahjat saatan laittaa tänne jonain välipäivänä tms. ja muutenkin kuvia meidän joulusta. Meillä on aina silleen, että sisarukset tulee käymään joko aattona tai sitten joulupäivänä (25.12), kun mä ja Tuomas ollaan ainoita "lapsia" meidän perheestä, jotka vielä asuu kotona, niin näkee niitäkin sitten :) Laitan tähän loppuun vielä muutamia kuvia, mitä oon nyt tässä joululoman aikana ottanu.


Valoilla ja kameralla leikkimistä :p
Misse rakas

Se mun uus H&M:n takki, 49,90€
Meidän pupu-vanhus Sirkka (ja minä...)
Eipä mulla muuta, ihanaa joulua jokaiselle lukijalleni! Kirjoittelemisiin joulun jälkeen!

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Ihanaa joulua myös sulle! :) Onkos teilläpäin lunta maassa? :)

    VastaaPoista
  2. Hyvää Joulua ähffäbee ;> <3 Ihania kuvia ja silleen kiva kiva :D

    VastaaPoista
  3. Ihanaa joulua! :)♥
    Onpas teillä ihania kaneja, ja piparitalo on herkullisen näköinen! :)

    VastaaPoista
  4. Heidi: On täällä lunta <:
    Reetta: Hoho, kiitos samoi ;D
    Aada: Kiitos, ja ne on ihania :')

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: