maanantai 5. joulukuuta 2011

One lovely blog award ♥



1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin.
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi.
3) Lahjoita tämä sama award 15 parhaalle blogille/bloggaajalle.

Kiitokset awardista kuuluu Aadalle

Mun 7 faktaa tulevat tässä (eivät ole missään järjestyksessä):
1. Pidän valokuvaamisesta ja ompelusta
2. Musiikki on tärkeä osa elämääni
3. Twilight saga on ehkä parhain elokuvasarja, minkä oon ikinä nähny!
4. Oon meidän perheen nuorin :)
5. Mulla on jo kuudes puhelin menossa, ja ensimmäisen sain viidennen luokan lopussa :D
6. Olen uskovainen :)
7. Shoppailu on kivaa!

Blogit, joille haluan awardin antaa (Niitä ei tosiaan tuu 15 kun en jaksa linkata enempää :D) :

You´re my angel 
My Lullaby 
One step closer 
There is no happy ending, only a happy phase 
My Life 
Maalaistyttö maailmalla 
Kasan blogi 
me and my life (:

Siinä ne, ei ole aakkosjärjestyksessä, eikä missään muussakaan järjestyksessä sitten! :D Olkaa hyvät
~Hanna

7 kommenttia:

  1. Kiitos ! ♥
    Piristi todella paljon :)

    VastaaPoista
  2. kiitos, täytyy kai tällainen tehdä sit. :)

    VastaaPoista
  3. eeii hanna emmää tämmösiä jakkssaaa!!!

    VastaaPoista
  4. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei ! sä tiiät kuinka paljo mä tykkään tämmösistä jutuist ! ><

    VastaaPoista
  5. Apua, täytyy muistaa tehdä tämä. .-D Mullekin musiikki on tärkeää. .-3 Hah, mulla on "vasta" toinen puhelin menossa, sain kutosella ensimmäisen. .-D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: