perjantai 2. joulukuuta 2011

2.12.2011

Hihi, mun vasen korva näyttää nyt tolta <:
Tänään on siis vihdoin se kauan odotettu perjantai ja toinen päivä joulukuuta! Seuraavaksi vasta keskiviikkona kouluun :p Meillä oli kaks tuntia ruotsia ja silleen, tehtiin kenkäsanastoa på svenska. Ihan kivaa oli :) Sitte mä menin pyörimään Reetan kans kaupungille, kun odoteltiin bussia. Mä pyörin tosin rahattomana, mietiskellen vaan, mitä ostaisin lahjaksi, jos sitä rahaa olis. Toisin, kun Reetta sitte vissiin ostelikin jotain joululahjoja, ainakin pussista päätellen ;) Kotiin päästyäni sitte menin äitin työpaikalle viemään niitä meidän projektityö -pussukoita, mitä ne oli sieltä tilanneet. Käytiin myös kirpussa, ja olin niin onnellinen mun löydöstä! lovelove! Mä oon ettiny semmosta mini farkkuliiviä vaikka kuinka kauan, enkä oo vielä sopivaa löytäny. Nii ette ikinä arvaa, mä löysin sieltä kirpusta sellasen ja se oli kokoa.... 158! Oikeesti! :DDD Ei tee ees tiukkaa pistää sitä päälle, ja huom: olen oikeasti kokoa xs, s ja m vaihtelevalla menestyksellä. Haha :D Eikai sillä koolla ole väliä, jos kerta mahtuu päälle? No, ei siitä sen enempää. Nyt tässä illemmalla käväisin Sepon kullassa (korukauppa) ja laitatin itelleni toisen reijän vasempaan korvaan :) Oon unelmoinu siitä niin kauan ja nyt sit aattelin sen toteuttaa. Se on tosi kiva, eikä maksanu, kun vaan 5e On siitä kulunu jo semmonen 4 vuotta, kun mä pistin ensimmäiset reijät, joten siinä sit säikähin, kun ampu ton korvaan. Haha :D Huomenna olis semmonen joulukonsertti, johon ajattelin sitten mennä :) Varmaan meen kavereiden kans, kun äiti on joissain juhlissa sen työkavereiden kanssa :D

Tähän loppuun ajattelin pistää kuvat kaikista lähiaikoina tehdyistä kirppislöydöistä, joita en oo vielä täällä julkaissut, kun sain vihdoin kameran toimimaan :D

Puman teeppari, 3€

Ginan teeppari, 1€

Puman huppari (ilman huppua tosin :D), 5€

Ihanaihanaihana H&M:n farkkuliivi, 1,50€

Lacosten teeppari, 2€ (sori laatu...)

Trikoo, 3€ (tollaset jännät pitsit hihojen ulkoreunalla)

Tarkempaa kuvaa äskeisessä kuvassa
näkyvästä korusta, 4€



Eipä mulla sitten oikeen mitään muuta ollutkaan tälläkertaa. Kommenttia saa jättää, ihan niinku ootte hienosti ja tosi piristävästi tehneetkin, joten kiitos siitä
Kirjoittelemisiin!

~Hanna

ps. Prinsessakalenterin toisesta luukusta tuli kans jonku keijun kuva, en vaan osaa nimetä sitä :D

10 kommenttia:

  1. Tuo farkkuliivi on tosi kiva ja kaikki muutkin vaatteet. :) Kirpparilta löytyy kyl nykyään tosi hyviäkin vaatteita. :)

    VastaaPoista
  2. Jenni: Niinpä :) Monesti löytää ihan uusia, eikä ees maksa paljoa :D "Toisen roju on toisen aarre" :)

    VastaaPoista
  3. Kiva toi toinen reikä Ü jaja <--- vahinko jajax2 xD ja kiva kun löysit ton farkkuliivin koot ei piä paikkansa näkyjänsä! :'D ja muutenkin kivoja muutkin jutut esim toi puma huppari ;P

    VastaaPoista
  4. Ja kyllä ostin lahjaa mm sulle ;>

    VastaaPoista
  5. Reetta: Kiitos kommentistasi :) Hihi, mäki tykkään niistä ;p No ei kyl pidä! En mä ny 158 kokonen oikeesti oo :DDD Haha! Hihi, joulu tulee <; ♥

    VastaaPoista
  6. Kirppikselt löytyy vaekkapa minkälaista ! Ihan hyviä löytöjä on sieltä omaan kotiin tiensä löytänyt, mutta jotkut kyllä siellä ihan roskaa myy kans. :)
    Kivat ostokset sulla :)
    Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta, taidanpa liittyä lukijaks ! ;)


    http://thelifeofme-hapsu.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. hapsu: Kiitos kovasti kommentistasi, ihanaa kun liityit lukijaksi! <: Käynpä kurkkaamassa sun blogin ;)

    VastaaPoista
  8. Oot onnekas kun sulla on maanantaikin vapaata!
    Ja olit tehny kivoja kirpparilöytöjä. :)

    VastaaPoista
  9. Aada: Haha ;) Ammattikoulun ihanuuksia! Määki tykkään :) Kiitos kommentistasi! <3

    VastaaPoista
  10. ihanat kooorrviikset <33 ja tykkään tosta ginan teepparist tuun pöllii se (: ja ton akulakorun kans <3 lakastan sua :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: