sunnuntai 4. joulukuuta 2011

4.12.2011

"Nyt syttyy toinen kynttilä, ja valo laajenee.
Suo isä tänne Jeesusksen, se hetki lähenee."

Toinen adventti. Vastahan vietettiin ensimmäistä? No, ilmeisesti aika ei hidasta tahtiaan, vaikka onkin joulukuu :D Ja ihan hyvä niin, onpahan jotain järkevää postauksen aihetta. Ainakin joka sunnuntai ennen jouluaattoa :D

Homeward bound, Kantri bändi

Arja ja Pekka Simojoki
Eilen tosiaan olin siellä joulukonsertissa. Oli tosi hyvää musiikkia, tykkäsin tosi tosi tosi paljon! :) Se vaan harmitti, kun esiintyjät eivät laulaneet joululauluja, joita kaikista eniten ehkä odotin. No, joka tapauksessa olen tyytyväinen itseeni, että menin. Olisin muuten jäänyt paljosta paitsi. Sen konsertin ideana oli, että he keräävät vapaaehtoisesti maksettavaa rahaa, joilla sitten auttavat vähävaraisia lapsiperheitä keräämillään rahoilla. Musta se on tosi kaunis idea :') Eli mielestäni esiintyjät eivät hyötyneet rahalahjoista silleen itse. Harmitti, kun mulla oli vaan rahaa kortilla, eikä yhtään käteisenä :/ Muuten olisin antanut omastani hyvään tarkoitukseen :)


Mun eilen ostamat talvikengät
39,90€ - Citymarket
 Eipä mulla oikeen muuta sitte ollukkaa :) Ihanaa toista adventtia jokaiselle!

 ~Hanna

ps. uskokaa tai älkää, mutta myös neljännestä luukusta tuli keijun kuva...

4 kommenttia:

  1. Hyvää toista adventtia sullekin! :)
    Pekka Simojoki on kyllä tosi hyvä muusikko !

    VastaaPoista
  2. Aada: Kiitos kommentistasi! Ihanaa, että sä oot mun kans tostaki samaa mieltä :D <3

    VastaaPoista
  3. Oli kyl hyvä konsertti ja sää ostit noi kenkulit mistä puhuit ihunat on Ü

    VastaaPoista
  4. Reetta: Jeps, nii oli :) Ja ostin juu, kiitos ♥ Kiitos kommentistasi!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: