keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Uudistunut maitotölkki!

Tänään koulupäivä oli ihan normaali. Alotettiin tilattujen pussukoiden ompelu ja silleen, sitte kaks viimestä tuntia meillä oli taidetta ja kulttuuria. Ihan kivalta se vaikutti :) Mentiin käymään Joni Virtasen tekemässä kuvanäyttelyssä, missä oli aika vallitsevana aiheena kuolema. Siel oli semmosia tosi synkkiä teoksia, jotkut oli tosi hienoja, mut sitte jotkut sai ihan "karvat pystyyn"... Hyy ;s Voi olla, että hänellä oli joku syy, minkä takia tuo teemana, ken tietää. Tuosta linkistä siis pääsette kattomaan niitä sen teoksia, jos jotain kiinnostaapi :) Pitäs siitä käynnistä kirjottaa jonkunlainen "päiväkirja merkintä", kun vaan jaksais!

Kun tulin koulusta kotiin, nii ottaessani maitoa jääkaapista, huomasin Valion muuttaneen purkin ulkomuotoa!!! Ootteko te huomannu saman? Se edellinen ulkoasu oli musta aika tylsä, vaikkei mulla mitään muistikuvaa siitä ookkaa, lehmiä kaiketi? Mun mielestä se purkki mikä oli sillon joskus kauan sitten, missä se kuva niinku jatku puolelta toiselle ja aiheena oli joku navetta :D Niitä oli kiva kerätä sillee vierekkäin nii sai muodostettua sen kuvan kokonaan x) No, valkosta maitoa siellä kuitenki oli, ihan niinku ennenki (tota ette kyllä usko ;D). Miks mä edes lähdin selittämään jostaki maidosta?

Viiru
Hmm... Mun pitäs tienata jostain oikeesti rahaa! Pitäs nimittäin ostaa vielä kaks joululahjaa ja sitte joulukortteja ja semmosia ruusukkeita niihin lahjoihin! Äää! Toivottavasti joku tilais nyt viel ennen joulua verhojen ompelua tms xD Vitsi mä muuten olin ilonen kun tällä viikolla on ruvennu joululauluja kuulumaan radiosta! Tulee vaan enemmän ja enemmän joulumielelle :3 Oonha määki jo kuunnellu tässä jonku aikaa joululauluja youtubesta, pakko myöntää :D

Ei kait mulla sitten muuta, lunta odotellessa!
~Hanna

2 kommenttia:

  1. Täälläkin yksi joka kuuntelee joululauluja jo. :-) Ei vaan joulutunnelma pääse tulemaan kun lumi puuttuu. :( Mutta sitä lunta odotellessa. :)

    Heidi/Evening, bloggeri ei anna mun taaskaan kommentoida nimellä.

    VastaaPoista
  2. Heidi: Se ei sillon anna kommentoida omalla nimellä, jos sulla on kirjautuessa se asetus päällä, et se pitää sut sisäänkirjautuneena :/
    Kiitos kommentistasi! :) Niin, joulutunnelmaa tosin lisäis se lumi, mut eipä näjy viel... :(

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: