perjantai 25. marraskuuta 2011

fredag

Tänään tosiaan on perjantai niinku otsikossa seisoo ja ihanaakin ihanampi viikonloppu on edessä! Ai miksikö? No, ei mulla mitään erikoista, paitsi että lauantaina on mun veljen valmistujaiset ja illalla nuorten pikkujoulut, mut on vaa kiva, kun on vapaata just tässä välissä! :D Koulussa on tullu tehtyä paljon kaikkee meidän projektiin liittyen, niin kaipaa välillä lomaa, vaikka ompelu tottakai kivaa onkin!

Pussukat, mitkä mä oon tehny meidän projektia varten.
Kuvassa pussukoita on 15 :)
Tänään meillä oli kaks ensimmäistä tuntia ruotsia, ja mun mielestä se tunti oli ihan kiva, vaikka ruotsista en pahemmin pidäkkään. Tuli taas huomattua, että kyllä mä sitä osaan, vaikka kuinka aina väitän etten osaa! Emmuskan (kyllä, meidän luokalla on kaksi Emmaa ja puhun nyt siitä ei vaalea tukkaisesta :D) kanssa tehtiin tänään semmonen paritehtävä tilanteesta, missä asiakas tulee johonki vaatekauppaan etsimään jotain tiettyä vaatetta jne. Sen olis hyvin pystyny lähes suoraan kopioimaan siitä tehtävä monisteesta, mutta me oltiin niin reippaita, että tehtiin lähes koko juttu ihan omasta päästä! Toivottavasti opeki tykkää ja on sitä mieltä, että se on hyvä. Meillä oli tänään sijainen, josta en erityisemmin pidä, mutta en antanu sen pilata mun tätä päivää :) Sit sen jälkeen meillä oli kaks oman alan tuntia. Jatkettiin sarjonnasta ja arvatkaas, MÄ TAJUSIN VIHDOIN MITEN SE TEHDÄÄN! Jee! Viime viikolla se oli vielä hepreaa, mutta nyt asiat ovat muuttuneet :p

Täällä on ollu tosi masentavat kelit nyt lähes koko viikon. Aurinko ei pahemmin ole paistellut. Ehkä yhtenä päivänä tuprutti jonku verran lunta, mutta sitten sen korvas monta monta monta vesisadepäivää, että lumesta ei ole enää tietoakaan. Murr, mä niin tykkäisin lumesta! Sillon kaikki on paljon valosempaa ja semmosta "puhtaanpaa", jos sen nyt voi noin sanoa. Ehkä se mun talvesta tykkääminen johtuu siitä, että oon syntyny talvella? Oon aina rakastanu talvea ja lunta, vaikka sillon onki kylmä! Mä en tiiä mikä siinä on, mutta mun mielestä lumi on jotenki kaunista :') Niin puhtaan valkoista ja semmosta kimalteista, aivan kuin jotain jalokiviä No, se siitä lumesta, se on edelleen mun toiveena, että se lumi oikeesti rupeais jo pikku hiljaa tupruttelemaan... :)

Tällä hetkellä mä oon sillä tuulella, että jaksaisin kirjottaa vaikka mitä! On niin hyvä fiilis, kun sain yhden jutunki selvitettyä ja sillei :> Tuli tosi hyvä mieli siitä. Koulusta tultuani mentiin äitin kanssa Tiimariin ja sit kävästiin KappAhl:issa. Vaatekaupasta äiti osti mun serkun lapselle jonku vaatteen ja Tiimarista shoppailin vähä joulukortteja sekä ruusukkeita niihin lahjoihin ;3 Kirjottelin ne sitten tuossa äskön, sekä sain valmiiksi kaks joululahjaa, jotka tein eilen ja tänään koulussa, tekemisen puutteessa :) On semmone kauhee tonttufiilis! Lahjoja kaikillee, jee! :D Okei, ehkä mä lopettelen ennenku tää venyy tosi tosi tosi pitkäks xD

Mutta vielä ennen lopettamista, ajattelin julkaista ensimmäisen päivän asu -kuvan :) Ne on niin kivan näkösiä, kun niitä porukka laittaa blogiinsa, niin ajattelin mäkin ruveta niitä aina sillon tällön pistelemään. Et ainaki tulee sitte päivän asu -kuva, jos ei muuta postausta inspaa kirjoittaa :D

Raidallinen paita - H&M:n, kirppis löytö
Musta trikoo - Onlyn, kirppis löytö
Farkut - KappAhl
Villasukat - Äitin kutomat

Kengät - Pieces merkkiset, kippis löytö
Kaulakoru - Halpa-Halli
Käsikorut - Citymarket
Mun tän hetkiset kynnet
Vihreä lakka - Rimmel merkkinen, kirppis löytö
Musta graffitti - Seppälä

Tässä biisi, jonka oon joskus löytäny sattumalta youtubesta ja se on soinu mun päässä tänään. Mun mielestä ihan kiva ja tosi lahjakkaita noi tytöt! :) I like!

Ihanaa viikonloppua kaikille!

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Kiva asu ja ihanat kynnet! :)
    Munkin on pitänyt ostaa tuota graffittikynsilakkaa, mut ei oo vielä tullut ostettua. Mä kun oon aika laiska lakkaamaan kynsiäni :P

    VastaaPoista
  2. Aada: Kiitos :) Hoho, mä voin tulla lakkaan sun kynsiä ;3 sulla on taatusti kivemmat ja pitemmät kynnet kun mulla, joihin vois tehä kaikkee kivaa ;p

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: