torstai 3. marraskuuta 2011

Under the clouds


Kokeilempa minäkin onneani blogin pitäjänä täällä blogspotissa. Mulla on ollut ennenkin blogi tuolla vuodatuksen puolella, mut mua rupes vähä tympimään se paikka, joten vaihdoin tänne. Mulla oli täällä joskus blogi, mutta poistin sen hetken mielijohteesta, vaikka blogi ei ees kauaa ehtiny hengissä olemaan :D

Muutamia nippelitietoja kirjoittajasta:
• Nimi on Hanna, mutta mua kutsutaan myös Hannuksi ja Hansuksi :D
• Opiskelen tekstiili ja -vaatetusalalla toista vuotta, valmistun vuonna 2013
• Tykkään kirjoitella kaikenlaisia juttuja, sekä käsin, että koneella
• Meillä on neljä kissaa ja kaksi kania
• Pidän valokuvaamisesta, ja toiveena olisikin oma järjestelmäkamera ♥
• Värit on kivoja ♥
• Rakastan musiikkia ja haluaisin osata kunnolla soittaa pianolla! ♥
• Pyrin päivittämään tätä blogia tosi usein ;)

No, siinä kai se. Kyllä tän blogin aikana sitte saatte tietää musta enempi, mut tos nyt aluks vähä tietoa ;) Kirjottelen tänne sit ihan mitä kaikkea mun elämään kuuluu. Tervetuloa lukemaan! :)

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Kiva kun siirryit liitynpä lukijaks ;P jatka vaan etkä lopeta! Ü

    VastaaPoista
  2. Joo, tää on paljo kivempi paikka tällaseen blogiin :) Pitää joskus opetella koodaa tännekki sivupohjia :P Kiva kun tulit lukijaks!

    VastaaPoista
  3. Joo ;D teet sit mulleki pohjia :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: