maanantai 7. marraskuuta 2011

Kuvaton teksti

Kuten otsikosta näette, tähän postaukseen ei ole tulossa yhtään kuvaa. Mä oon tällä hetkellä linux -käyttöjärjestelmässä tai millä lie, nii sille puolelle mää en oo tallentanu yhtää kuvia, enkä mä viiti googlestakaan pölliä niitä. Kökköjen kökkö :( No, toivottavasti ei haittaa...

Tänään oli aika rento päivä koulussa. Mä tein Jossun kanssa niitä pöytätabletteja eteenpäin. Painettiin niihin nimittäi semmosia punatulkkuja :p Ne tosin jäi vielä puoliks painamatta, kun piti välillä antaa sen värin kuivua. Sillä aikaa me sitte leikeltiin meidän projektityöhön niiden pussukoiden osia :) Ihan kivaa hommaa tuo ja ollaan päästy hyvin etenemään meidän projektissa! Kahentoista jälkeen meillä oli semmonen "opas koulutus", kun osa meidän luokasta menee oppaiksi 16-17.11, kun koululle tulee ysiluokkalaisia tutustumaan meidän kouluun, niin pitää osata kierrättää niitä niiden haluamissa aloissa ja siten tutustututtaa (vaikee sana!) ne niihin aloihin :) Sen jälkeen meillä loppuikin sit koulu. Koulun jälkeen ennen kun lähettiin bussilla kotia niin käytiin Reetan kanssa HH-kankaassa ostamassa mun huppariin vetoketju, ja nyöriä siihen huppuun.

Eilisestä sen verran, että mä sain kuin sainkin tehtyä sen mun hupparin vetoketjua ja nyöriä vaille valmiiksi! :p Vitsi mä oon ylpee itestäni, kun sain jotai järkevää aikaiseksi! Sit sain myös ostettua niihin joululahjoihin ne "puuttuvat osat" :) Ei oo enää oikeestaan mitään ressiä nyt niiden lahjojen kanssa sitten. Kun nyt mulle tulee vielä noita asiakastöitä tässä ennen joulua (toivottavasti) niin saan sitten ostettua sillä ne puuttuvat joululahjat, joita on kokonaiset kaksi :D Uujee! Nyt joulu saa pikkuhiljaa ruveta tulee! Meikä tahtoo lunta ja äkkiä!
No, eipä mulla oikeastaan sitten mitään muuta erikoista sanottavaa ollu. Uskon, että seuraavaan postaukseen saatte kuvan siitä mun hupparista, kun en jaksa nyt ruveta sammuttamaan tietokonetta ja vaihtamaan windowsin puolelle. Moikka!

~Hanna

2 kommenttia:

  1. Napuu! .-D Sori, en ensin huomannut sitä viestiäsi, enkä tajunnut, että se olit sinä. .-D Käväisin täällä blogissasi silloin, kun ilmoitit siitä Berryillä, mutten tajunnut kommentoida silloin. .-D Olisi kyllä ihanaa, jos joulu tulisi jo. .-3 Jään seurailemaan blogiasi. ,-)

    VastaaPoista
  2. Kasa: Jee! :DD Kivaa, lisää lukijoita :P

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: