sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Ruotsalaisuuden päivä, vai mikä lie.


Kauheeta, kun viikonloppu onki menny nopiaa! Justhan vasta oli perjantai. No, sunnuntaissa ollaan ja kaikkea oon ehtiny tekemään, vaikka itse sen sanonkin :p Eilen tosiaan oli pyhäinmiesten päivä, eikä kaupat ollu auki. Ei siinä mitään, mä vaan perjantaina suunnittelin meneväni ostamaan muutamaan joululahjaan juttuja, vaikka ihan hyvin tiesin, että kaupat on kiinni. No, kun en kauppaan päässy, niin olin vaan kotona ja ompelin sit juttuja muutamaan joululahjaan :) Voisinpa melkein sanoa, että tänään mulla on kauppareissun jälkeen koossa ainaki kuus joululahjaa, wohou! :D Sit aina sillon tällön, kun en oo keksiny tekemistä, niin oon menny istumaan koneelle, myönnetään.


Vaihdoin kuluneen viikon aikana yhden asiakkaan housuihin vetoketjun, ja siitä sitten tienasin 10euroo :p Siitä innostuen sitten tänään aloitin (tai jatkoin...) projektia nimeltä huppari ja sain jo aseteltua kaavat kankaalle, leikattua ne irti ja sitte ehkä jossain vaiheessa tänään ompelen sen kasaan :) Mä tosi useesti suunnittelen aina kaikkee, että "näistä kankaista sitten teen sitä, tätä ja tuota!", mutta sitten vaan tulee kaikkia esteitä, etten millään pääse toteuttamaan mun päässäni liikkuvaa suunnitelmaa, ja se jos mikä ottaa päähän! No, tällä hetkellä olen kuitenkin ylpeä siitä, mitä oon saanu viikonloppuna aikaiseksi :) Hupparin valmistuttua voin siitä laittaa teille kuvaa, jos joku haluaa, ja muutenkin kaikesta, mitä olen tuolla koulussa tehnyt :)


Kattoiko muuten kukaan teistä eilen talenttia? Mää itse katoin netistä, kun en ohjelman aikana ollu kotona, eikä meillä muutenkaan oo tv:tä, joten, mitäs näistä :D Niin, palatakseni siihen talenttiin, mistä aloin kertomaan, niin mua kävi sääliks se pikku Lotus. Se oli niin raukka, et rupes itkemään, kun ei päässy finaaliin. Hö, mun mielestä se olis ansainnu finaalipaikan! :( Tähän astisista finalisteista mun suosikki on kyllä ehdottomasti se tankotanssija! Siis ihan mielettömän kaunis ja taitava tanssija, että ei oo toista! Sitte hyvänä kakkosena tulee se minimies :D Saas nyt nähdä, että kuka sen sit loppujen lopuks voittaa, on nii monia hyviä vielä esiintymättä semifinaaleissa...

Laitan teille tähän lopuksi taas jotai kuvia, mitä oon napsinu. Osa on tuoreita, osa vähän vanhempia. Mutta kaikki on sellasia, mitä tässä blogissa ei oo koskaan julkaistu! :)




Eipä mulla sitten muuta, mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille! Mää palaan kouluun (luonnollisesti) ja sitten on taas lisää kerrottavaa ensviikolla! :)

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: