sunnuntai 13. marraskuuta 2011

Kysymys

Juu, eli siis mä en tajua, mikä täs blogin asettelussa nyt on pielessä, mut jos tätä blogia kattoo explorer -selaimella, niin se on heittäny tuon sivupalkin tuonne kaikkien tekstien alle. Firefoxilla sivupalkki on siinä missä pitääkin, eli oikeassa reunassa tekstin vieressä. Missä vika? Asettelussa mulla on tuo sivupalkki laitettuna juurikin tuonne reunaan, eikä mihkää alas. Olis tosi kiva, jos joku osais vähä valaista, kiitos! :D

(vaihdoin sivupohjaa... ☺)

~Hanna

2 kommenttia:

  1. Minulla sivupalkkisi näkyy ainakin tuossa oikeassa reunassa vaikka käytän Exploreria. .-o Mutta saattaahan se silti vaihdella vähän koneen näytön mukaan tai jotain? .-P Se on kyllä ärsyä, eri selaimilla esim. fonttikoko vaihtelee silleen, että kesken kaiken se vaan suurenee. .-D Tai jotain..

    VastaaPoista
  2. Kasa: Kiitos, mä jo luulin, että mun blogissa on jotaki vikaa! Pelastit mun päivän! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: