sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Ensimmäinen adventti

"Nyt sytytämme kynttilän, se liekkiin leimahtaa.
Me odotamme Jeesusta, seimessä nukkuvaa."

Juu, eli tänään on siis ensimmäinen adventti. Leivottiin äitin kanssa joulutorttujakin, ai että ne onki vaan niin hyviä! Ehkä jouluherkuista parhaimpia :p Tuntuu jotenkin hassulta, kun pihalla ei yhtään näytä siltä, että joulu olis niinku viiden viikon päässä? Eilenki tuuli silleen tosi keväisesti, ei ollu yhtään kylmä. Jos ei kalenteria olis, niin olisin luullu, että on kevät! :o Mulla oli perjantaina ja lauantaina kiireinen verhoprojekti, nimittäin yks meidän perheen tuttu laitto mulle viestiä, että onko mulla mitään tekemistä nyt viikonloppuna (meinas niinku käsityöllisiä tekemisiä). No, sanoin sit, että ei silleen. No, keskustelu päätty siihen, et hän toi mulle viidet verhot, jotka piti lyhentää sunnuntaihin mennessä. Heillä oli jotkut juhlat, joihin hän halus sit nää verhot ikkunaan :) Tuli vähän ressiä niiden kans, niin vähän aikaa ja se kangas oli semmosta harsomaista, mutta selvittiin kunnialla, ja asiakas oli erittäin tyytyväinen, joten mikäs tässä. Hyvä fiilis on mullaki! Tienasin siitä 20€. Aika jännästi meni, kun tässä pari postausta sitten toivoin, että joku tilais vaikka verhojen ompelua et saisin rahaa, ja tadaa. Nyt mulla on rahaa :DD

Eilen illalla menin sitten nuorten pikkujouluihin, ja meillä oli oikein hauskaa :D Kavereiden kans laulettiin ihan läpällä ruotsiks niitä joitain joululauluja, mitä muut veti ihan suomeks. Haha! Oli se kans ilta :p Sit pelattiin Pictionary (tai joku tommonen xD) peliä, ja mun joukkue voitti! Siihen kuulu Eve, Soffi ja mää :p Vaihdettiin myös silleen randomilla pikkujoululahjat. Ostin ite sinne semmosen Cars 2 -mukin ja sain sitte Tuplan ja lahjanarua. Sinne kun porukka aina tuppaa ostamaan jotai läppää :D Tänään illalla meen sitte mun veljen valmistujaisiin (jotka oli jo oikeesti eilen), koska en eilen kiireiltäni päässy niitä viettämään. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eiks nii? Tänään pitäis vielä paketoida pari joululahjaa, mutta sitte ku ehtii :) Ei mulla muuta, mukavaa ensimmäistä andventtia kaikille! Tästä se joulu lähenee ;)

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Hyvää adventtia sullekin! :)
    Kiva että sait töitä :)

    VastaaPoista
  2. Oi joulutorttuja ;3!!
    Oisinpa itekkin jo siinä vaiheessa että paketoisin lahjoja, kaikki vielä hommaamatta :D!!

    VastaaPoista
  3. Ansku: No, onhan tässä vielä aikaa :D Mä ajattelin vaan tänä vuonna skarpata, kun viime jouluna meni kaikki ihan viime tippaan xD Kiitos kommentistasi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: