keskiviikko 9. marraskuuta 2011

Huppari by me ja jotain muuta...

Noniin, nyt tulee se mun lupaama postaus, missä on kuvia siitä mun hupparista :) Joten olkaa hyvät!


Eli siis huppariin olin kauan sitten kopioinu kaavat Suurkäsityölehdestä, mutta sitte se ompelu ja alottaminen jäi johonki? Jos joku tietää mihin, niin vois kertoa, koska ei mulla kestäny ompelussa kun yks päivä + parina eri päivänä laitoin narut ja vetoketjun :D Mutta siis, tulokseen olen tyytyväinen ja se on ollu mulla ihan käytössäkin jo, esimerkiksi tänään koulussa :) Kankaat huppariin mä oon saanu ihan ilmatteeks yheltä tutulta, että tähän mun ei tarvinnu maksaa kuin nyöri resori ja vetoketju, ei paha mun mielestä jos materiaalit tulee maksaa yhteensä semmonen vähä päälle 8e ja sillä saa kuitenki hupparinki? :D Kaavoja mä vähä muokkasin, kun en jaksanu tehä mitää ihme kaitaleita huppuun nyörikujaa varten, niin vuoritin sit mielummin koko hupun Mikki Hiiri -trikoolla :p Tässä vielä kuvaa hupparista edestä ja takaa + sit vähä tarkempaa kuvaa hupun sisuksesta (kuvissa ei tosin näy nuo nyörit, mutta ne on ihan normaalisti niinku huppareissa yleensä :D):




Siinäpä se huppari :) Tänään me ommeltiin niitä pussukoita sekä sitte maalattiin ne punatulkut loppuun niillä kangasväreillä. Erikoisuutena käytiin kiertämässä myös muutamassa eri yrityksessä, että nähtiin vähän, millaisia koneita ne siellä käyttää yms. Tälläkertaa en selosta mun päivästä tämän enempää, puhukoon kuvat puolestaan ;)








Eipä mulla muuta tällä erää, palaillaan! Tähän postaukseen tuli aikast paljon kuvia, mutta ainakin on jotain teillä, mitä katella :D Ei tarvi kuunnella mun turhanpäiväisiä selityksiä x) Meikä lähtee pian lauluharkkoihin, moikka!

~Hanna

ps. Viimeisessä kuvassa kaks meidän luokan ihanaista ♥ (; Hihi!

4 kommenttia:

  1. Wau, ootpa taitava ompelija!
    Tosi hieno huppari ja hienoja ovat muutkin käsityösi!
    Itse olen käsitöissä ihan toivoton! : D

    VastaaPoista
  2. Aada: Oi, kiitoksia :3 Sä oot sitte jossain muussa asiassa mitä mä en osaa nii ihan sairaan hyvä! :)

    VastaaPoista
  3. Oi, osaatpas ommella hyvin, ite en oikeen osaa. :-D Me muuten tehdään keväällä koulussa hupparit, tulipahan vaan mieleen. :--D

    Kiva postaus muutenkin. :-)

    VastaaPoista
  4. Evening: Kiitos :) Noni, sit vaa pistät siittä kuvaa sun blogiis, eiks nii ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: