torstai 3. marraskuuta 2011

Torstai 3.11.2011


Ajattelin heti alottaa kertomalla mun päivistä jotaki. Koulu alko kaheksalta ja loppu sitte kolmelta. Me tehtiin tänään mun ryhmän kanssa jouluisia pussukoita koulun joulumyyjäisiin. Niiden kanssa meni oikeastaan koko päivä. Loppupäivästä sitten minä ja Jossu ruvettiin tekemään semmosia pöytätabletteja, mihin painetaan semmonen punatulkku kuva. Se kangas, mistä me ne tehään niin on TOSI ärsyttävää, uskokaa tai älkää! Pellava kangasta, tosi jees... -.- No, ehkä mä vielä joskus saan ne leikattua :D Opella meni vähä lujaa kun se sai katkastua harjan varrenki, enkä ees tiiä miten se sen teki :D Se vaan yhtäkkiä tuli luokkaan teippaamaan sitä harjaa. No, ei siitä sen enempiä, sattuuhan sitä. Aika normaali koulupäivä. Huomenna meillä on koulua vaan neljä tuntia ja sitte kotii :p


Mä muuten äsken tajusin, että jouluun oikeesti ei oo ku vaa pari hassua viikkoa! No, oikeestaan kaks kuukautta melkeen, mutta silti! Mun pitää vielä ostaa pari(!) lahjaa ja sitte jotain pitäs itekki tehä. Sit mulla on jotain tilattujaki töitä ja sillei... No, ehkä mä tässä ne vielä joskus teen :D Pitää oottaa et opintotuki tulee nii pääsee sit ostaa noi lahjat loppuu :) Mä muuten pahoittelen, kun mulla ei oo nyt tuoreita kuvia. Mä oon joskus ottanu noi kuvat ja nyt tyrkkäsin ne tähän. Kamerasta on neiti akku loppu, niin en oo oikeen sit kuvaillu. Mut eipä mulla muuta, meen tästä pistää kameran latauksee ja jotai muuta jännää... Moikka!


ps. Mun blogis on joku ongelma että mä en voi kommentoida google tilillä kenenkään blogiin, eikä kukaan voi kommentoida mun blogiin (?). Jos joku osais auttaa nii kiva :D

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: