tiistai 8. marraskuuta 2011

Tiistai 8.11.2011

Ilmoitan tähän heti alkuun, että ette saa vielä tässä postauksessa nähdä kuvaa mun tekemästä hupparista koska kamerasta on akku loppu, enkä ehdi sitä enää lataamaan, koska meen sählyä pelaamaan pian kaveriporukan kans. Joten, seuraavaan postaukseen se sitten. :)


Tänään koulussa oli aika normipäivä. Ihan aluks meille piti semmosen puolentoista tunnin pituisen esitelmän oppilaat, jotka oli ollu työharjottelussa tms. Italiassa. Kivoja kuvia ja ihan kivalta kuulosti se homma. Ne näytti myös kuvia niistä italiassa tehdyistä historiallisista mekoista. Ton esitelmän jälkeen päivä normalisoitui aivan normaaliksi (paitsi, että meillä oli puolen tunnin tauko, koska meidän yks 10min tauko jäi välistä niin pidettiin sit yhteen ne 20min +10min tauot. Ja kaikkia tottakai kiinnosti!). Tauon jälkeen tehtiin Jossun kanssa niitä pöytätabletteja ja sit ommeltiin niitä pussukoita, jotka kuuluu siihen meidän projektityöhön. Mä taisin ommella jopa kolme pussukkaa, wohou! :D Kun olin päässy kotia nii kävin viemässä kirjeen postiin ja sitten suoraan kotiin ja koneelle (:D). Koulua meillä oli tänään kaheksasta kolomeen (8:00-14:50). Sanoin kolomeen siks, kun bussi tulee vasta kolomelta hakemaan meidät koululta. No, iha sama... :D Tuli tänään kyllä taas niin naurettua koulussa, ettei mitään rajaa! Ei meillä mitään varsinaista syytä ole, mutta meidän luokka on niin seko (!), että tiettyyn kellon aikaan kaikki jutut rupee naurattaa. Ihan oikeesti, eikä sille vaan voi mitään :D Perus iltapäivät! Just noiden naurukohtausten takia meillä pitäis koulu loppua jo siinä yhden jälkeen... :D

Plöää, huomasin, ettei mulla ole mitään järkevää sanottavaa, kun ei siitä hupparistakaan kuvia vielä ole... D: Mut saatte tähän loppuun nyt sitte kuvia jotai mitä oon kesällä ottanu, kun niitä tuoreita kuvia ei nyt ole... Pahoittelen! Lupaan, seuraavaan postaukseen saatte kuvat hupparista, kun pistän kameran iha tän postauksen jälkeen latauksee!






Eipä mulla muuta, tää tyttö rupee valmistautumaan sählyyn. Moikkelis! :)

~Hanna

3 kommenttia:

  1. Kiva toi vika kuva ja järkky kuva mun osalta toi yks :''D PS: ja lujen aina sun tekstit oon vaan laiska kommaa xD

    VastaaPoista
  2. Mäkin huomaan usein blogiin kirjoittaessani, ettei oo mitään sanottavaa. .-D Ooh, mä haluisin päästä Italiaan! .-D Hauskaa, että teillä on hauska luokka. .-D Täällä mun lukiossa ei ole sellaisia kunnon luokkia, vaan ne opiskeluryhmät vaihtelee jatkuvasti silleen jännästi, ni ei oikeen nauru-kavereita ehdi hankkia. .-P Mut välkillä on sit bileet. ,-D Kivoja kuvia, ja odotan kovasti hupparisi näkemistä! .-)

    VastaaPoista
  3. Reetta: Haha, arvelinki, et luet ilman kommentointia :D Mut kiitti :p
    Kasa: Hohoo! Kaltaiseni konna! (älä kysy mistä toi tuli xD) Mut blogiin on vaan kiva kirjottaa :) Joo, mää oon jotenki perillä niistä "luokista" lukiossa, kun muutama kaveri siellä, mut joo... Hyvä kun valaisit silti! Pääsee välillä unohtumaan! :D Ja, tänään teen postauksen jossa on kuvia hupparista :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: