perjantai 18. marraskuuta 2011

Twilight hehkutusta ja työssäoppimispaikka

Iltaa vaan kaikille! Tää blogipäivitys vähä veny myöhään, kun en vaan ehtiny tai jaksanu tulla aikasemmin sitä kirjottamaan. Nyt kuitenkin ajattelin jotain tänne raapustaa tästä päivästä, kun tässä on sopivasti aikaa :p

Eli siis meillä oli tänään koulua vaan kaheksasta puoli kahteentoista. Kaks ensimmäistä tuntia meillä oli sarjontaa ja silleen ja alotettiin vähän minikoossa sarjomista :) Se kuulosti vähän vielä heprealta, mutta ehkä mä sen opin tässä joskus. No, sit meillä oli taas ruotsia kaks loppu tuntia, eikä sekään huonommin menny. Ope sano et mä kuulemma osaan ruotsia, vaikka mun mielestä en osaa! :D Uskokaa kumpaa tahotte, mut nii. Se piristi ja kannusti iha kivasti :p Ehkä mä viel opin, kuka tietää (; Ruokana koulussa oli jotai lohta ja kermaperunoita. Ne oli ihan hyviä :)Ruokailun jälkeen koulu loppu, ja lähettiin Reetan kanssa käpsyttämään kaupungille. Mulla oli yks asia hoidettavana Seppälässä ja Reetta meni sit hengaa H&M:lle :) Meillä kun on työssäoppimis -jakso joulun jälkeen, niin ajattelin mennä kysymään harjoittelupaikkaa Seppälästä. Mua onnisti, ja pääsin sinne! Wohou! :D Mä niin jännäsin, että oikeesti jos en pääse sinne, niin minne sitte meen, mut onneks ei tarvi sitä enää ressata :p Se mun "pomo" sano, että mun pitää pukeutua muodikkaasti/trendikkäästi, eikä saa olla silleen näkyvästi toisen vaateliikkeen paitoja. Et esim. mun paidassa ei saa lukee rinnuksilla et ONLY tai Björn Borg tms. Semmoset normit, tekstittömät paidat käy :D Toivotti tervetulleeksi sinne töihin, kivalta vaikutti kyllä ne työntekijätki siel :)

Hinta 2€
No, mentii sitte bussiin ja löin pääni sekä tullessa, että mennessä johonki bussin telkkariin. Oli tosi kiva kokemus. Tulee varmaan kuhmu xD Kävästiin äitin ja siskon kanssa kirpparilla, ja löysin taas yhen paidan sitte sieltä. En voinu ihan totta sitä sinne jättää, kun kerta PUMA paita oli kyseessä, eikä hintakaan ollu kun vaan 2€. Nyt te ajattelette, että mä en muuta teekkää ku ravaan kirpparilla, kun aina hehkutan mun löytöjä :D

Kun pääsin kotia, mentiin Noran kanssa aika pian sit sen jälkeen ostamaan liput Twilight Aamunkoi -elokuvaan :p Nora se jakso hehkuttaa et "Mulle makso vaa viis euroo, kun mul oli tää ale kortti, ha hahaa!", kun mää maksoin siitä kympin :D No, ei se mitään, toivottavasti on hyvä leffa :p Mennään huomenna se sitten kattomaan.

Laitan tähän loppuun sen Twilight Aamunkoi -elokuvan trailerin.
I cant wait! <3


~Hanna

2 kommenttia:

  1. Onnea työssäoppimispaikasta! Siistiä et pääsit Seppälään, varmasti mielenkiintoinen paikka! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: