perjantai 4. marraskuuta 2011

Perjantai on pahin!


Tänään oli aika ärsyttävä päivä. Meillä oli koulussa ekaks kaks tuntia vähä niinku atk:ta. Opeteltiin käyttämään semmosta ohjelmaa, millä voi tehdä esim. saumojen poikkileikkauskuvia tietokoneella ja sitte sillä voi vissiin kaavojakin tehdä tms. Ihan kätevä ohjelma kun sitä oppii käyttämään. No, sitä meillä oli kaks tuntia jonka jälkeen sitten jatkui päivä ruotsilla. Vitsi mua rupes ärsyttää! Tehtiin sellasia tehtäviä vähä niinku ryhmässä. Sit yks tyttö sit ressi siinä mulle kun mä sanoin sille, et hän oli väärässä. Sitä ennen se nauro mun jollekki jutulle, kun taivutin jotaki sanaa väärin. No sit mä rupesin tekemään niitä tehtäviä ihan itekseni, kun ei kerta kelvannu mun "apu", nii sekää ei ollu hyvä sitte. AAah! No, ehkä niillä oli sit vaan huono päivä. Ei se tyttö, joka mulle ressi, nii normaalisti ole tollane.


Bussimatkakin oli ihan tuskaa, kun meidän ympärillä istuvat matkustajat kälätti lähes koko matkan! Sit se kuski hakee jostai koululta oppilaita, eikä istumapaikkoja riittäny, nii nää sit seisoo mun penkin takana ja keikuttelee sitä siinä ja kälättävät kans -.- Mulla tuli pää kipeeks! Nyt mua vaa naurattaa, mite voiki mennä näi huonosti koko päivä! :DD

Mun opintotuki tuli kuitenki onneks tänään, niin sain ostettua yhteen joululahjaan kaikki jutut! Nyt mulla on 2 täysin valmista joululahjaa, tietenkin paketointia vaille :p Tää viikonloppu on oikeesti odotettu kaiken tän jälkee! Ah, saa nukkua pitkään! Sit mä aattelin tehä jotain järkevää kans, jos sais tehtyy jtn. joululahjoja niin se olis ees vähän eteenpäin mun jouluprojektissa :p Mulla aina tuppaa kaikki jäämään ihan viimetinkaan :D

Vähä muute syksy on tosi kaunista aikaa! Nappasin muutamia kuvia, kun tuli niin nättejä puita vastaan, että ne suorastaan vaati kuvaamista! Täälläpäin, missä mä asun, niin ei ole tuon värisiä puita, tai ainakaan mä en oo nyt hetkeen törmänny, muutaku ruskeisiin ;s Tähän loppuun pistän teille vähän kuvia, mitä olen napsinu tässä lähiaikoina, mm. niistä keltasia lehtipuista ;D






Eipä mulla oikeastaan muuta. Mukavaa viikonloppua! Muistakaahan rentoutua kunnolla! Niin mäkin yritän muistaa :D

ps. Sain ratkaistua eilisen Google-tili ongelmani :p

~Hanna

2 kommenttia:

  1. Mukava blogi, aivan ihana sivupohjakin! :)
    Ottamasi kuvat ovat upeita niin laadultaan kuin asettelultaanki! :o Sulla on varmaan tosi hyvä kamera, ja oot siis varmasti tosi taitavakin!
    Ääk, nyt tuli itellekin paniikki (ja innostus!) et pitäis alkaa joululahjoja osteleen! :)
    Jään seurailemaan tätä :) Ja saan varmaan linkitellä tämän? :)

    VastaaPoista
  2. Aada: Kiitos piristävästä kommentistasi! Kiva että jäät seuraamaan ja linkitys sopii! :) Munki pitää yrittää keksiä joku linkityssysteemi nii linkkaan sutki tänne :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: