torstai 22. marraskuuta 2012

Haasteroinen

Pörri

→ Valitse viisi blogia joilla on alle 200 lukijaa ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa 
→ Haastan: Reetan, Jennin, Leenan, Anskin ja Sofian 
→ Jokaisen haastetun henkilön täytyy vastata niihin yhteentoista kysymykseen jotka haasteen antaja on esittänyt ja postata vastaukset blogiinsa 
→ Valitse sitten 5 uutta haastettavaa ja linkitä heidät postaukseesi 
→ Keksi 11 uutta kysymystä, joihin haastettujen tulee vastata 
→ Älä haasta sitä henkilöä, jolta sait tämän!

Kysymykset Nealta (:
1. Mitkä ovat oudoimpia tapojasi? 
Oon välillä aika vajaa :D Naureskelen ihan kaikelle ja kun oon tarpeeks väsyny, selitän kaikkea puutaheinää + jos mä näprään jotai (esim askartelen tai kirjotan jotai juttua käsin) nii mä yleensä teen sen olohuoneen lattialla istuen. :D

2. Mikä on ihaninta mitä sinulle on sanottu? 
Hmm... Vaikea valita niistä kaikista. Kaikki positiivinen <:

3. Minkä asian menneisyydestäsi tahtoisit elää uudelleen?
Aika monenki asian :D En aio niitä kirjottaa tähän.


4. Odotatko joulua? Miksi?
Odotan! Mä tykkään siitä, ku ihmiset on niin ilosia ja lähes jokane vaa hymyilee + tykkään paketoida ja antaa lahjoja. Ne iloiset ilmeet... <: Antamisen ilo ♥


5. Voisitko ottaa ikinä tatuointia missä on jonkun henkilön nimi?
En.


6. Kylmä vai kuuma kaakao?
Riippuu päivästä. Nyt ehkä se kylmä vois olla jees (:


7. Miksi olit viimeksi sairaalassa?
Öää... En muista? En tiiä ees oonko mä sillei ollu sairaalas...?


8. Kenelle pystyt kertomaan kaikki murheesi?
Ihan kaikkia murheita en välttämättä kerro kellekkään, mut melkein kaiken mun parhaalle ystävälle ja äidille ♥


9. Tykkäätkö olla valokuvattavana?
Juu :) Musta tulee parempia kuvia, kun joku toinen ottaa ne.


10. Voisitko koskaan hypätä benji-hyppyä?
Itseasiassa oon harkinnu sitä joskus et olis siistiä kokeilla. Ihan oikeesti :D Mut en ajattele niin enää. Oon tarpeeks monta juttua lehdistä lukenu, ku on narut irronnu nilkoista yms.


11. Uskotko, että elämäsi muuttuu vuoden aikana?
Haluan uskoa siihen <:


Tässä kysymykset niille, jotka mää haastoin :)

1. Onko tän vuoden aikana toteutunu joku sun unelmista? Jos on, niin mikä?
2. Mitä ostaisit/ tekisit 100 eurolla?
3. Lempi vuodenaikasi?
4. Minkä tyylisestä sisustuksesta pidät? Kerro vähän tai lisää kuvia :)
5. Oletko jouluihminen?
6. Mitä toivot eniten joululahjaksi?
7. Mitä mieltä olet Facebookista?
8. Tietokone vai telkkari? Perustelut.
9.
Asia, mille nauroit vimeksi? 
10. Tykkäätkö käydä kirpputoreilla?
11. Lempi herkkusi?
 
~Hanna

5 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, täytyy tehdä tää tässä joskus. :)

    VastaaPoista
  2. Täytyy tehdä joskus kans sitten kun ehtii. On niin kiireistä aikaa, kun muutetaan ym. :-)

    VastaaPoista
  3. Hmm.. En oo saanut mitään sähköpostia? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;o Laitoin sähköpostia sulle sinne sähköpostiin minkä laitit siihe arvontaan mukaan... Jos sää kokeilet laittaa mulle? hannahemuli@gmail.com

      Poista
    2. Mä laitoin sulle tänään päivällä sähköpostia, saitkohan sä sitä? (:

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: