lauantai 10. marraskuuta 2012

10-11-12



Pörri Se on mun vauva !
Meidän vauvat kasvaa
Viiru lagas yks päivä, jätti takajalkansa tonne pystyyn :'D
Oli niin hauska päivänmäärä, että oli melkeinpä senkin takia PAKKO postata jotaki :D Haha! Eli siis... Mulla loppu eilen työharjoittelu. Se oli kyl tosi sääli, sillä mä tykkäsin tosi paljon olla siellä, vaikka aluks tuntu, et ne vihas mua siellä :D Loppua kohden, mä vaan viihdyin enemmän ja enemmän. Yläällä kuva pienestä lahjasta, minkä sain sieltä lähdettyäni No, elämä jatkuu ja 2 viikkoa nyt vapaata, ennenku pitää kouluun kirmata. Tona aikana saatan kuitenki käydä koululla tekemässä rästihommia, mut joo. saa ny nähä :)

Eilen mulla oli myöskin ajotunti, mikä oli tosi rento. Käytiin opittuja asioita läpi ja otettiin vähän uuttakin asiaa :) Suurimmaks osaks ope vaan istu kyytissä, ei sillä ollu mitään valittamista mun ajosta, hoho ;p Sainpa myös ajaa niiden kotipihaanki hakemaan niiden "pimatsua" niinku ope ite sano ja vietii se sit junaasemalle :D Muutenki toi autolla ajaminen on tosi kivaa, ja helppoa! Mä haluan jo ajella itekseni :p

Tänään on kuitenkin vasta lauantai, virallista viikonloppua siis eletään! Mä lähen meidän seurakunnan nuorten kans seinäjoelle Unique Youth'12 -tapahtumaan! Oltiin siellä viimevuonna kans, ja uskon, että yhtä mahtava reissu tulee, ellei parempiki ;) Kameran otan tottakai mukaan, kuten edelliselläkin kerralla, joten kuvia ens postaukseen luvassa!

Arvontaankin vielä ehtii osallistua! Päätin sen loppumispäivän, joka on 18.11.2012! Pakollisia osallistujia on vasta 9, yks puuttuu siitä määrästä, että edes arvon voittajan! Joten kipi kipi vaan mainostamaan ja osallistu, jos et oo vielä osallistunu. Mitään et menetä siinä, muuta kuin ehkä mahdollisen lahjakortin, jos et osallistu ;) Lisää arvonnasta täällä! Sinne on myös lisätty kuva palkinnosta ;)

Eipäs mulla tän kummosempia. Mukavaa viikonloppua kaikille!

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: