keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Green is good!

Juueli moi vaan! Jos mun fiilistä kuvais ylläolevilla liikennevaloilla, niin silloin toi vihree kuvaa mua kaikista eniten! Oon iha fiiliksissä ku olin täs aamulla tekemässä autokoulun teoriakoetta klo. 9:00. Menin siis sinne pyörällä ja jännitin ihan sikana koko matkan. Olinki suunniteltua nopeammin katsastuskonttorilla, kuin olisin luullu. Varasin matkan tekoon aikaa puol tuntia ja meniki 10min. Noo, siinä pihalla odotellessani jännitys alko kaikota, ja sit loppujen lopuks oli vaa semmosta pientä jännitystä tehdessäni koetta :) Se ei ollu vaikee, kompakysymyksiä siellä tosin oli, mut joo. Läpi meni ja hyvä niin! Äää! enää inssi ja se on sit siinä, ajokortti nimittäin :p Mut ei vielä hätää, en mä vielä itekseni ajele ;)

Mitäs mulla muuta... Nii. Tää viikko mulla tosiaan vielä vapaata ja aion tän päivän tosiaanki ottaa rennosti! Eilen mulla oli liukasajo, maanantaina simulaattori (jossa ajoin yhen peuran päälle, mut ei anneta sen häiritä ;D) ja tänään sit tosiaa toi koe. Huomenna ja perjantaina mulla on ajotunnit, joten aikalailla autokoulun parissa tääki viikko on menny :D Ens viikolla back to school ja sillei. jee... (huomaa into ölkaäaöaöaääfgh!)

Mulla olis tehtävänä, tai siis kirjoittamatta yks haaste minkä sain Nealta, mutta teen sen tässä varmaa sit seuraavana :)
Toi ylläoleva biisi tuli äsken radiosta, ja mun mielestä se oli hyvä. <: Oon sen kyl ennenki kuullu, mut nyt vasta sit tajusin sitä netistä ettiä, ja löytyihän se!

Eipäs mulla muuta, tuun varmaa huomenissa tänne jotai kirjoittelemaan (tai sit en :oo), mut joo. Jokatapaukses mukavaa keskiviikkoa!

~Hanna

ps. kuva ei tosiaan ole mun, löysin sen We ♥ it:stä

6 kommenttia:

  1. Oho, kerrankin olen heti lukemassa postaustasi enkä vasta jälkeenpäin. .-D Vau, tosi hienoa, että oot noi autokoulujutut hyvälle mallille saanut. .-) Mullakin on aika hyvä fiilis juuri nyt. .-)

    VastaaPoista
  2. Hyvä Hanna ! Voit sitte joskus ajella Kaustiselle käymään *vinkvink* ;) Ja tuo biisi ON hyvä :) Ikävä sua ! Terveisin Jenska

    VastaaPoista
  3. mitä liukasajossa piti tehä?oliko vaikeeta? montako kyssää teoriak. oli ja monta sai olla väärin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti ajaa 3 erilaista suoraa, eri nopeuksilla. Sit jarruttaa pysähdyksiin asti kohdassa, jossa oli saippuaa tms liukastetta et autto saatto heittelehtiä. Sit piti joissain suorilla väistää estettä jarrutuksen aikana. Sit oli semmone soikion muotonen rata mis piti kurveissa tehä erilaisia jarrutusjuttui, käsijarrulla yms. tosi hauskaa, eikä suinkaan vaikeeta! Tuli harjoteltua maantieajoa samal, ku ajettii oppilaat sinne vetelii ite vuorotelle tietyn ajan :) Teoriakokeessa on 10 kysymystä (kirjallista) ja sit 50 kuvakysymystä. kuvissa saa olla 8 väärin ja kirjallisis sit 3 :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: