perjantai 7. joulukuuta 2012

071212

Joulukuu = Luukkukalenteri. Lumi. Lahjojen osto. Itsenäisyyspäivä. Joululoma. Lahjojen paketointi. Jouluaatto. Suklaa. Läheiset. Joulukuusi. Jouluvalot + muut koristeet. Joulun sanoma. Joulusisustus. Jouluruoka. Leipominen. Tonttulakki. Musiikki. Love
Kuvat We ♥ it
Joulukuu on siis lähtenyt mullakin käyntiin, vaikken siitä oo täällä vielä ehtiny hehkuttamaankaan! Seitsemättä päivää jo eletään, hui kun aika menee nopeasti! Eilen itsenäinen Suomi täytti 95v ja sitä juhlistettiin seurakunnassa kastejuhlalla ja juhlaleivonnaisilla :) En ehtinyt katsomaan linnanjuhlia (en niitä tosin oo ku kerran elämässäni katsonut, sillä televisio puuttuu edelleen kodistamme), koska tulin kotiin vasta yhdeksän aikoihin illalla. Jouluvaloja ollaan jo laitettu ja vähän joulusiivousta tehty. Leivottukin on, tosin ei aattoa varten, vaan ihan muuten vaan ollaan testattu, et mitä sinne sit kannattaa leipoa. Kuvia oon ottanu ulkoa, sillä tänne satoi vihdoinkin L U N T A!!! I love it! En vaan oo ehtiny niitä laittamaan koneelle, mut ehkä mä tässä joskus :) 

Joulukoristeet menin eilen läpi, ja olihan niitä aika paljon rikkinäisiä, jotka sit pitäis korjata. Uusiakin pitäis ostaa. Ostin melkein viimeisimmät joululahjat tässä pari päivää sitten, muutama vielä, niin kaikki pitäis olla valmista :)

Ainut asia, mikä on nyt vähän tökkiny tässä joulukuussa on se, että pari päivää sitten sain taas lisää rautaa mun suuhun. Oikomisprojekti ei siis taukoa joulukuussakaan, siks mulla on nyt sit hampaat aavistuksen kipeät, mut kyl se tästä. Onneks on nyt pidennetty viikonloppu, niin eiköhän kipu lakkaa ennen kouluun menoa :)

Eipä mulla tässä sen kummempia, ajattelin kattoa jonkun leffan, kun en muutakaan keksi. Oon yksin kotona, niin pitää jotai tekemistä siivoamisen jälkeen keksiä :p

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: