maanantai 3. syyskuuta 2012

Yks sana kertoo enemmän, kun tuhat kuvaa, eiku?


Joo tiiän, tää kuva on ollu mulla ennenki jossai postauksessa mut aivan sama :D

Nonni, viikko taas alko ja on enää viikko työharjoittelun alkamiseen. Tuntuu tosi hassulta, ollaan mukamasta oltu jo 3 viikkoa koulussa? Meidän työharjoittelu kestää 10 viikkoa, eli yhtä kauan kuin kesäloma :D paitsi et siitä on kyl loma kaukana, ku pitää töissä olla... Noo, ei se koskaan kamalaa oo, joten tuskimpa nytkään :) Tulin just seurakunnan kokouksesta, joka oli israel -painotteinen. Ylistysryhmä oli siellä vastuussa, joten siksi siellä olin.

Tänään me koulussa opiskeltiin vähän asiaa nahasta, sen käsittelystä ja ompelusta. Sit sen jälkeen saatiin kattoa lehdistä vaatteiden kuosittelumalleja, joista piti valita sellainen, jonka haluaa omalle koolle kuositella. Mulla meinas mennä hermo sen mallin etsinnän kanssa, koska suurin osa oli sellasia tosi yksinkertasia, joiden kuositteluun ei mee ku 2 sekuntia (okei, ehkä vähä kauemmi, mut kuitenki liian vähän aikaa! :D), mutta kauan etsittyäni löysin semmosen kivan puseron, minkä aion ehkä oikeasti valmistaakki :) Saa nähdä miten ehtii. Sitten me keskusteltiin siitä, että mitä tehdään koulun myyjäisiin myytäväksi. Mihinkään tulokseen ei tultu, mutta tänään piti niitä kotona miettiä (hyvä kun tuli puheeks, en nimittäin oo vielä kirjotellu mitään ylös, hehhe :D). Rahat, jotka sitten saadaan valmistetuista tuotteista, käytetään kevään italian reissuun. Tosi siistiä, jos saadaan se toteutettua! En oo nimittäin ikinä ollu missää ulkomailla, joten toi olis iha jees! Siitä kerron sitte tarkemmin, miten asiat etenee, mutta näin nyt alustavasti. Autokouluki alkaa mulla tässä ensviikolla, joten kiirettä pukkaa :p

Eipä mulla tän kummempia, mukavaa alkavaa viikkoa lukijani! :)

~Hanna

ps. pahoittelen tylsää tekstipainotteista ja aika turhanpäiväistä postausta, mutta oon äitin käyttäjäpuolella koneella, eikä tässä oo mitään mun uusimpia kuvia. :D 

pps. tässä biisi, jota oon kuunnellu joskus kauan sitten ja tässä pari viikkoa sitten löysin sen uudelleen! Olin unohtanut jo, miten tykkäänkin tästä

1 kommentti:

  1. Oi, toivottavasti teidän Italian matka onnistuu! Mäkin haluisin päästä käymään Italiassa, sillä on monia hyviä laulajia. <3 Tai en tunne ku kaks mut.. .-D Toi on ihanaa, kun löytää jonkun hyvän biisin uudelleen. .-3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: