maanantai 17. syyskuuta 2012

160912

En keksiny mitään maailmaa mullistavaa otsikkoa, joten joo... Tän päivän koodi tms? Eli siis, viikko meni mulla erittäin mukavanlaisesti :) Kerron jotain päivistä, jotka oli poikkeuksellisia.

Tiistai: Sain raivostuttavat tuet mun suuhun! Mun koko elämän ajan mun hampaissa on ollu ongelmia, koska syntymästäni asti multa on puuttunu "kakkosneloset", niinku ne hammaslääkärit sanoo. Eli siis suomeksi sanottuna ne hampaat, mitkä on kahden etummaisen hampaan vieressä, kulmahampaiden välissä. No, nyt ne sitte on keksiny keinon millä saavat asian kuntoon ja mäki saan sit kivan pepsodent hymyn :) Toisilla se on luonnostaan, joten olkaa kiitollisia hampaistanne! 8kk menee näiden tukien kanssa, mutta kyllä mä luulen selviäväni, vaikka tälläkin hetkellä tuskailen niiden kanssa. Ne on nimittäin hangannu tonne molempiin poskiin semmoset urat niille, ja niihin sattuu iha sikana! :( Mutta siis, semmone mun tiistain poikkeus...
Mut oon mä silti ihan hengissä! Kuvassa tosin tukka päin seiniä :D Hymy on vielä vähä kateissa noiden rautojen ansiosta, mutta eiköhän seki tästä löydy :) 
Tollaset molemmin puolin suuta siis...

Torstai: Mulla oli ensimmäinen teoriatunti autokoulussa :) wuhuu! Tästä se lähtee ;p

Perjantai: Mun "työpäivä" kesti 10h, vaikka normaalisti sen pitäs olla maks 7½ :D Ei kait siinä, siel oli työntekijöistä pulaa ja sillei, nii olin sit vähä pitempää, ja torstaina mä lähin aikasemmin, kun oli autokoulun teoriatunti nii korvasin siitä :) ja sain siitä viikosta (näytöstä) arvioinnin, joka oli 3. Iha jepa ;)

Lauantai: Oltiin äiti, minä, mun kaks veljeä + veljen poika puolukassa. Juu heh heh, ei me sinne mahduttu :D Eikä! Nyt tää juttu lähti lapasesta. No, ehkä kuvat osaa paremmin kertoa, mä oon nyt liian väsyny siihe hommaan... Nii! se mun piti kuitenki infota, että mä en poiminu yhtään marjaa, koska äiti sano, että mun pitää ottaa Karri-pojalle muistoksi kuvia x)

Sunnuntai (eli tämä päivä): Olin mun kaverin synttäreillä Pieni siellä täytti muka 18wee (vaikka henkisesti se on oikeesti varmaa vajaa 5v! Ei pahalla Tiina, oot söpö! ;D ).
Kun tulin sieltä, nii pinottii veljen vaimon kanssa sitte puita vajaan :)
Synttärisankari


Semmonen viikko mulla. Päivät, jotka skippasin, olivat suhteellisen normaaleita ja tylsiä, joten en niistä sen kummempaa stooria jaksanu kehittää.

Huomenna alkaa työt sitte uudessa työharjoittelupaikassa! Joten moikka, ja mukavat viikonalut teille!

~Hanna

ps. Saitte taas hetkeen tuoreita kuvia!
pps. teksti oli laadultaan ehkä huonointa ikinä! :D
ppps. mun suu on kipee :(
pppps. tää oli viimene ps täs postauksessa!

4 kommenttia:

  1. Hyi, tuollaset hammasjutut saa kyllä suun kipeeksi. .-( Mä jouduin muutaman vuoden käyttämään sellasia yörautoja, ja muistan, miten hampaat tuli ihan sairaiksi jo pelkästään siitä, kun sinne laitettiin "alkulämmittelyksi" pari kuminauhaa. .-D Mut voimia sulle ja suullesi. <3 Aw, jostain syystä tuli noista puolukkakuvista mieleen, kun joskus vauvana olin isin ja ukin kanssa puolukassa. .-3 Mulla oli niin kivaa, että sanoin jotain "Tullaan tänne joka päivä tuota samaa polkua pitkin", eikä mä sit kuitenkaan tuon kerran jälkeen siellä oo käyny.. Munkin henkinen ikä on paljon vähemmän kuin 19, mut mikäs siinä. .--D Kivaa, että sulla oli mukava viikko. .-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullaki oli ne kuminauhat, ne on raivostuttavia!! Sitä kutsutaan nimellä "separointi", kun ne tunkee ne lenksut sinne väleihi xD Kiitos paljon, kyllä tämä tästä ♥ Kiitos kommentistasi! <:

      Poista
  2. Vomia suullesi, saa nähdä, pitääkö itellekin oikoa tai jotain... :/
    Mutta mukavaa, että on ollut kiva viikko ja onnea teoriatunneille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kannattaa kyllä hoitaa mahdollisimman nuorena noi oikomiset pois, jos vaan on tarvetta, vaikka kurjaa se onki :/ Mut sitten on kiva, kun hoito loppuu ja on hienot hampaat ♥ Tsemppiä sullekki, jos sulla ruvetaa jtn oikomaan! Kiitos paljon, ihan mukavilta noi teoriatunnit on vaikuttanu :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: