maanantai 10. syyskuuta 2012

Fiksua ja vajaata tasapuolisesti

Ensimmäinen työharjoittelupäivä tälle syksylle on suoritettu! :D Ihan samanlaista se työ siel Seppäläs oli ku keväälläki. Muutosta tulee mulla varmaan eniten sit ens viikolla, ku meen sinne HH-kankaaseen, mutta juups :) Eli siis kiva päivä mulla takana! Purkasin kuorman, laitoin tuotteita esille, olin kassalla sekä uutena sitten mulla oli ihan asiakaspalvelua. Siis sellasta henkilökohtaista, et kattelin asiakkaan kanssa mekkoa hälle yms... Harmi vaan, että kukaan Seppälän vakkari työntekijöistä ei ollu paikalla, nii ne ei nähny sitä tilannetta D: Mulla on nimittäin näyttö nyt tää viikko tolla, nii siks olis ollu hyvä, jos ne olis nähny mitä mää teen. Ehkä niitä tilaisuuksia vielä tuleepi :)
Lauantaina oltiin nuorten porukalla piehin majalla (joku semmone mökki semmosen ladun/pururadan varrella) ja grillailtiin siel sit makkaraa ja paahdettiin vaahtokarkkeja, nams! Nyyttäri meiningillä oltii siel, iha hauskaahan se oli :) Yläpuolella olevat kuvat on just täältä piehiltä. Mitäköhän muuta... Ei kait mulla tän kummempaa, ajattelin vähä päivittää mun kuulumisia teille :) Voitte ehdottaa halutessanne jotain postausideoita, mistä haluatte, että kirjoitan tms. Kyllähän tietty näitä tämmösii mun kuulumis -postauksia tulee, mutta joo :D 

Täs muute kuvia eiliseltä. Reetta kävi meillä, ja tunnetusti taas lähti vähä lapasesta :D 
Kuva puhukoon puolestaan!
 
~Hanna

ja kyllä, me ollaan ihan terveitä, mutta me osataan käyttää mielikuvitusta ;)

3 kommenttia:

  1. ehdotan "päivä kuvina" postausta ja leivonta ja kokkauspostauksia :)

    VastaaPoista
  2. HAHAAA! :DD toi mein kuva ja piehillä oli muksaa ja sun kanssa eilen <3 ja kiva että oli kiva työpäivä :)!

    VastaaPoista
  3. Mitääää mä tein keväällä sillon sitä asiakaspalvelua, et kävin kysymässä asiakkailta et tarviiko ne apua, mitä ne etsii yms. Mut kassalle en päässy sillon ollenkaan o.O Aika hassua :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: