keskiviikko 1. elokuuta 2012

Kysymyksiin vastaukset !

Keräsin tuolta kaikki kysymykset mitä olitte mulle lähetelleet (niinku lupasin) ja nyt vastailen niihin sitten parhaani mukaan :) Kuvalähteenä olen käyttänyt tämän postauksen tekemisessä sivustoa We ♥ it sekä satunnaisia sisustus-sivustoja tuohon viimeiseen kuvakollaasiin :)

1. Paras sukulainen jolla on mahtavimmat jutut, kuva ! vinkvink ;) -Nora
No parasta sukulaista en voi nimetä, sillä jokainen sukuuni kuuluva on mulle tärkeä. Joten vaikka itse kysyjäkin on aikast ihana (oon sen täti ;)) niin en siltikään julkaise susta kuvaa, sori :DD

2. Oletko ihastunut kehenkään? :) -Sofia
Ai nyt? Juu, oonhan mää :> 


3. Ootsä helluntalainen?
Olen olen :)

4. Koskaa seurustellu?
En ole.

5. Juonu/polttanu?
En ole.

6. Seksiä ennen avioliittoa? -Anonyymi
En hyväksy sellasta henkilökohtaisesti, sillä se kuuluu avioliittoon. En kuitenkaan lähde muita ihmisiä siitä tuomitsemaan, jos ajattelevat toisin, mutta itse olen tätä mieltä :)

7. Osaat soittaa hyvin viulua. soitatko muita soittimia? -Leena T.
Ai jaa, kiitos paljon! Taitoni on tosin kyllä ruostunut tässä 3 vuoden aikana, kun en sitä viulua ole soitellut. Mutta tällä hetkellä oma-alotteisesti soittelen pianoa, lähinnä omaksi ilokseni :)


8. Missä ovat keiteleläiset urkujensoittajat ja suunnistusnerot? -Anonyymi
Pahoittelen, mutta tähän en osaa vastata :DD

9. Mitä ostaisit nyt just tällähetkellä? ootko nuuka vai tuhlaaja? :) -Reetta
Noh, välillä oon tuhlaileva ja välillä taas säästelevä. Riippuu ihan tarpeesta :) Nyt just mulla ei oo tarvetta ostaa mitään, kai :D

10. Millaisista vaatteista tykkäät?
Käytän aika monenlaisia vaatteita, ja pukeutumiseni riippuu yleensä sen päivän fiiliksestä. Mut yleisesti ottaen iloiset, värikkäät, kuviolliset, hempeät... + uutuutena pitsiset vaatteet on kivoja :) Mustista vaatteista en hirveesti perusta, et jos oon laittanu mustat housut, on niiden kaveriks laitettava ehdottomasti joku kivan värinen yläosa! :)

11. Seuraatko muotia?
Vähän sitä tule seurailtua juu, mutta en halua kulkea massan mukana :)

12. Uskotko Jumalaan?
Uskon, enkä häpeä tunnustaa sitä!

13. Käykkö kirkossa ? Useinkin?
Kirkossa en käy, mutta seurakunnassa ainakin 2 kertaa viikossa. Riippuu tilaisuuksien määrästä mitä järjestetään, ja mihin ehdin :)

14. Puhukko mitään muita kieliä kuin suomea? Mitä?
Ruotsia ja englantia. Ruotsia vähän paremmin kuin enkkua, mutta molempia aika heikosti.

15. Käytäkkö meikkiä? Jos nii mitä?
Kynsilakkaa? :D Ja harrrrrvoin ripsaria ja huulikiiltoa. Ei oo oikeen mun juttu toi pynttääminen.


16. Miten pääsit seppälään kesätöihin?
Mun työharjoitteluaikainen pomo oli kuullu, että Pietarsaaren Seppälässä tarvittaisiin työntekijöitä, ja päätti sit ottaa muhun yhteyttä, sillä muisti mun hoitaneen hommat hyvin ;)

17. Kuka on sun paras ystävä?
Retsukka (Reetta) <:

18. Mitä teet yleensä viikonloppuisin?
Lauantaisin on yleensä nuortenilta, joten siellä ainakin menee lauantai-ilta, mut sit perjantaina ja sunnuntaina vähän tekeminen riippuu. Jos on kouluhommia, teen niitä. Jos ei oo mitään erikoista niin yleensä viikonloppuna nään kavereita :)

19. Ookko sosiaalinen?
Juuu, kaippa mä ihan sosiaalinen olen, niin ainaki oon kuullu :D

20. Kui monta siskoa/veljeä sulla on? -Anonyymi
Mulla on 6 veljeä ja 2 siskoa :)

21. Miten sisustaisit oman kotisi? Laita kuvia esimerkiksi=) -Annukka
Itse pidän sellaisesta kotoisasta sisustustyylistä ja värejäkin tykkäisin käyttää :) Tein tällaisen kuvakollaasin kivantyylisestä sisustuksesta, kuten pyysit:


Siinäpäs oli vastaukset teidän kysymyksiinne :) Multa saa kysyä ihan koska tahansa, lupaan vastata niihin ja teen niistäkin sitten tällaisen postauksen, johon olen keränyt kaikki kysymykset + niihin vastaukset :)
Seuraavassa postauksessa sitten onkin jo leirikuulumisia, jotka on sieltä nuortenleiriltä missä olin 25.7-29.7 välisenä aikana, ja voin jo tässä vaiheessa sanoa, että paras leiri ikinä!
~Hanna

8 kommenttia:

  1. Jee, joku muukaan ei perustu hirveästi meikkaamisesta :D
    Aikas kiva tällanen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, ihanaa et muitakin meikittömiä löytyy :D Ja mukava että pidit postauksesta <:

      Poista
  2. ooi tää oli hauska postaus:)!

    VastaaPoista
  3. Hei kivaa! Sääki tyksit valkosesta sisustuksesta,trendiä nyt;)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai jaa, on vai? :D Mun mielestä olis kiva yhdistellä just valkosia huonekaluja kivan värisiin seiniin ja muihin tekstiileihin :p

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: