keskiviikko 8. elokuuta 2012

Nuortenleiri 25.7-29.7.2012 ♥

Ajattelin nyt sitten tehdä postauksen tuosta nuortenleiristä, mistä kerroin edellisessä postauksessa. Viime viikon olin Vaasassa paimentamassa veljen poikaa, joten ei pahemmin ollut aikaa postauksia raapustella. Sen verran virtaa lähtee siitä 3 vuotiaasta pojasta, ettei mitään rajaa :D Käytiin parina päivänä shoppailemassa, ja mukaan tarttui muutama vaate sekä itelle, että muille. Sunnuntaina 5.8 oltiin Reetan kanssa elokuvissa kattomassa Madagascar 3, 3D:nä ;) Se oli kyllä tosi huba, suosittelen! :) 6.8 oltiin kattomassa Sirkus Finlandiaa, ja siitä teenkin sitten ihan eri postauksen luultavasti tämän postauksen jälkeen!

Mutta nyt siihen leiriin. Eli se oli kaks viikkoa sitten keskiviikosta sunnuntaihin kestävä, ja musta tuntuu, että olisin jaksanut pitempäänkin :D Siellä on aina niin hubaa niiden tyyppien kanssa ettei mitään rajaa! Joka päivä meillä oli sellanen iso leikki, minkä ohjaajat oli järjestäny. Käytiin mm. uimassa rannalla, ja siellä pelailtiin kaikenlaista. Sit joka ilta oli eri ryhmien järjestämä iltanuotio, ja tietenkin mun ryhmän vastuu oli ekana. Voitte uskoa, että tuli vähä paniikki sen ohjelman suhteen, mutta onneks se meniki iha hyvin :D Viimesenä päivänä tosin mä ja Reetta mentiin totaallisesti sekaisin, ja laulettiin varmaan parituntia lastenlauluja. Voi niitä parkoja, jotka sitä joutu kuuntelemaan :D

Laitan teille kuvina oikeastaan loput kuulumiset leiriltä, niiden lomassa ehkä raapustan jotain tekstintapaista, jos suinkin kykenen ;)

Mun muistiinpanovihko, johon raapustin asioita Raamattutunneilta :)

Sali, missä Raamikset pidettiin.

Kamala kaaos meidän huoneessa, ja nää tavarat tässä oli vaan pelkästään mun! Voitte kuvitella minkänäköistä siellä oli, kun tavaroita oli mun lisäks vielä neljältä muulta tytöltä :D

My Bible

Oltiin yks päivä leiripaikan lähellä olevalla rannalla Leikittiin hyvin fiksuja leikkejä mm. ankka ja hanhi, joku eläinleikki, missä toinen pari eläimestä piti tunnistaa ääntelemällä silmät sokossa ja sitte koppipallo tottakai, uimista unohtamatta :)

Sisilisko, jonka Miska otti käteen, et sain siitä kuvan :)

Mä haastattelen Urhoa meidän ryhmän pitämässä iltanuotiossa :)

Samaisella iltanuotiolla, leikki nimeltä Tilheily ;) *muokattu humalajuoksusta :D*

Minä ja Sini

Pelailtii aina iltaisin lautapelejä, ja Blokus oli yksi niistä :)

Tää oli niin loistava kuva, et oli pakko laittaa :D

Erilaisia leikkejä, mitä leikittiin yhtenä päivänä :D

Idan kenkulit ;)

Mun ja Reetan älynväläykset.com

Minä ja mun tuplakaima (Etunimi+sukunimi=samat molemmilla) :D Ja mun ilme on 10+!

Ja taas leikkejä... :D

Yö keinuilua (onko toi ees sana???) Ja kuva tärähtiiiiiiiiiiiii (eikai...)

Pelattiin sit yöllä Grazy Aliasta :D
"Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisit saanut olla mukana..."

Auringonnousu Love it!

Leiripaikka

Kiitos kaikille leirillä mukana olijoille! Leiri oli ehkä paras missä oon ollu!

~Hanna

4 kommenttia:

  1. Oo, olitko siellä isosena vai jonain apuohjaana tyyppinä:>?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eii ku toi oli mun ikäsille tarkotettu leiri :D En tiiä onko muualla, mut meillä järjestetää tollasii, et ne jotka on isosina lastenleireillä nii niille järjestetää oma leiri, missä saavat olla niitä "paimennettavia" :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: