lauantai 18. elokuuta 2012

Paluu arkeen





Mun ja mun veljen tekemä kakku sen 3vee pojan synttäreille :)
Ja itse synttärisankari
(ylläolevat auringonlaskukuvat on otettu keäloman lopussa fäbodan rannalla )

Juu, eli siis kesäloma loppu, joten kouluun oli palattava. Meillä koulu alko virallisesti tiistaina klo. 9 aikaan :) Huomasin muuten äsken, että alotan melkeen kaikki mun postaukset sanalla 'juu'. Ootte varmaan huomannu, ja jos ette, niin nyt ainakin kiinnitätte siihen huomionne (toivottavasti ette kuitenkaan kokonaan :p). Mulla olis rästissä muutamia postauksia, jos nyt näin voi sanoa, mutta halusin tehdä tällasen normin tähän väliin. Teidänki mukavampi seurata tätä blogia, kun ei koko aika tuu vaan jtn. kuvapostauksia. Tai en mä tiiä. Tykkäättekö te niistä?

No mutta, jos alotetaan näin perusteellisesti, niin mulle kuuluu tällä hetkellä oikein hyvää! Kesäloma oli tosi tarpeen, mutta säät ei aina ollu niin suotuisia, kuin sitä olis toivonu. Mutta ihan hyvä näin :)

Kesällä mä:
• Olin töissä
• Ostin unelmien kameran
• Valokuvasin :p
• Shoppailin sekä kirppiksillä, että ihan kaupoissa
• Näin kavereita aina silloin tällöin
• Uin pari kertaa :p
• Olin lastenleirillä isosena
• Olin nuortenleirillä ihan leiriläisenä
• Kävin Powerparkissa
• Kävin sirkuksessa
• Olin lapsenlikkana viikon Vaasassa :)
• Olin kotona
• Leivoin kakun
• Aloitin herkkulakon

Ihan oon tyytyväinen :) Koulun aloitus ei innostanu mua aluks yhtään. Ei oikeasti olis voinu vähempää kiinnostaa mennä kouluun, mutta ei se nyt niin paha ollutkaan. Niinkun yleensä, se on loppujen lopuks ihan kivaa :) Pitää "nauttia" vielä, kun viimestä vuotta tuossa koulussa, jonka jälkeen mahdollisesti valmistun pukuompelijaksi Viimenen vuosi on vaan aina se haastavin, mutta eiköhän se tästä :D Opinnäytetyötä oon suunnitellu ainakin päässäni, saa nähdä hyväksyykö ope aiheen. Ensimmäinen viikko oli ainakin ihan mukava, ja uskon, että muutkin :) Alotettiin mm. vaatteiden tuunaus, sit piti suunnitella parille joku asu ja sit ollaan tehty museolle vaatteita.

No, eipä mulla tässä sen kummempia :) Tänään oon menossa Reetalle, tehään jtn kivaa, ja kuvia varmaankin siltä reissulta tulee. Kirjoittelemisiin siis!

~Hanna

5 kommenttia:

  1. sulla on ollu mukava kesä siis! :)

    VastaaPoista
  2. Oot ainaki tehny jotain kesällä :)

    VastaaPoista
  3. Oi vitsi, bloggeriin kommentointi toimii taas koulun koneella! Oon kyllä blogiasi usein kyylinyt, mutten kommentoimaan ole pystynyt, mut nyt ainakin onnistuu. .-) Kouluun paluu ei kyllä muakaan innostanut, ja pottusin asiasta, mut toistaseks on aika mukavasti kumminki sujunu. .-) Mullakin lähtee nyt lukiossa vika vuosi, saa nähdä, miten tässä käy, saanko lakin vai en. .-D Paljon olet kesän aikana puuhastellutkin! Itellä on vielä kesälomapostaus tekemättä, mut jos tänään vähän sais aloteltua sen kirjottamista. .-) Mut postailepa taas. ,->

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: