keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Powerpark 17.7.2012

Oltiin siis eilen Johanneksen (mun veli), sen pojan ja Tuomaksen (mun veli) kanssa Powerparkissa. Tehtiin tollanen äkkinäinen päätös vaan edellisenä iltana, et mennään sinne. Mulla niin hirveesti töitä, eikä Johannes asu samalla paikkakunnalla meidän kans, niin tää oli sit ainut mahdollisuus tällä porukalla. Onneks mentiin, sillä ilma oli mitä loistavin! Ei ollu liian kuuma, eikä liian kylmä. Välillä kiva tuulenvire kävi, joka ei haitannut menoa ollenkaan. Karrin (Johanneksen poika 2v. 11kk) kanssa tuli kuitenkin eniten käytyä lastenlaitteissa, mutta onneksi ehdin käymään melkein kaikissa, missä halusinkin :) laitan tähän listan laitteista missä kävin.

Chuck Wagon
Rio Grande Train
Dino Safari
Grazy Horse
Mine Train
Time Machine
Lastenlaitteita med Karri

Cobra
Joyride
Thunderbird
Dragon Tower
Typhoon x2
Giant Wheel
Pegasus

Harmittamaan jäi, kun en ehtinyt Boosteriin :( Oon siinä ollu edellisillä kerroilla, mutta en tällä kertaa ehtinyt. Olis pitäny mennä heti aamusta siihen, kun ei ollu jonoa. No, ens kerralla sit siihe :) Pegasos ja Dragon Tower olivat uusia tuttavuuksia ja tykkäsin tosi paljon! Opin kans tällä kertaa sen, etten mene enää ikinä Maailmanpyörään, jos ei oo pakko!!
Mutta, en lörpöttele tän kauempaa. Kahtelkaa kuvia :D

Rio Grande Train
Dragon tower
Grazy Horse
Pirate Ship
Booster
Music Express
Typhoon
Giant Wheel
Dino Safari
Chuck Wagon
Piovra
Joyride
Cobra
Pegasos (pahoittelen kännykkäkuvia... Järkkäristä loppu akku loppuvaiheessa)
Time Machine
Mine Train
Thunder Bird
Elämäni ensimmäinen Ben & Jerry's :p

~Hanna

10 kommenttia:

  1. Upeita kuvia ja Hanna kyllä vissiin jäät koukkuun Ben&Jerrysiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljo! Ja kyllä, se oli maistamisen arvoista :D

      Poista
  2. Mäki haluisin maistaa ben ja jerryä! :) kivoja kuvia. :)

    VastaaPoista
  3. Voi kauhia! Miten sää uskalsit! Mä olin Veeran kans Wasalandiassa yhessä laitteessa,semmonen laiva/vene, joka keikku ja pyöri edestakas, olin ihan varma että se itkee koko ajan siinä, mutta ei, se vaan nauroi onnellisena ja piti päästä vielä monta kertaa uuestaan siihen, se oli mulle ihan sopiva laite! En kyllä ikinä enää uskaltais mennä tommosiin laitteisiin ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mä tykkään kovasta kyydistä ja kun oon poikien kans kasvanu, nii ehkä musta siks on tullu tämmöne kaistapää :DD Mua ällöttää just tuon veneen tyyliset laitteet, oot urhee ku pystyt niihin menemään, mä en! Pysyn kaukana karuselleistä ja muista pyörivistä laitteista. Hyi :D Ja Veeraki aika hurjapää, kun miettii et likka vasta 4 ;)

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: