tiistai 3. heinäkuuta 2012

030712





Heips taas! Kuten lupasin kesäloman alussa, postailen kesällä useammin kuin kouluaikana, ja sen lupauksen oon suunnitellu pitäväni! :D On myös ollu ihana huomata, kuinka lukijoihin on tullu yks lukija lisää, kiitos siitä Piristävä tietää, että näitä mun höpötyksiä ja kuvatuksia oikeesti lukee joku, tällä hetkellä teitä onkin jo 18 :> No niin, se siitä.

Eilen mulla oli neljän tunnin työpäivä ja sitten sen jälkeen suoraan lastenleiri palaveriin, joka olikin viimeinen ennen leiriä. Leiri alkaa 9 pvä ja loppuu 13 pvä. :) En osaa vielä sanoa, otanko Canonin mukaan. No, jos ei Canonia nii Olympus sitte. Palaverissa harjoiteltiin erilaisia näytelmiä, joissa mä oon mukana. Näytelmiä on yhteensä 5 tai 6 ja oon mukana kahdessa. Meitä isosia kun on niin paljon, niin jaettiin sillei, et kaikki saa jostain jonkun roolin. :) Oon mm. pissis ja sit viulunsoittaja :D Hah!

Noista mun ottamista kuvista muuten huomaa, että aihe keskittyy nyt näin kesällä aika paljon luontoon ja sen näkee kans, että landellahan me asutaan :D Ei nyt niin landella kun vois, mutta kaukana kaikesta ja tollaista maalaismaisemaa meidän ympärillä on ihan kiitettävästi. Pitäis joku päivä lähtee jonku kaverin kans kuvailee, kahdestaan se on paljon hauskempaa Eipä mulla nyt sit muuta. Tänään mulla on töistä vapaata ja sen käytän Reetan kans lastenleirille askartelemalla sellasia vihkosia, mistä selitin edellisessä postauksessa. Ne nimittäin jäi tosi paljon kesken! :DD Hohoo.
Huomenna takas töihin ja sillee.

~Hanna

//kuvat otettu Canon EOS 1100D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: