lauantai 7. heinäkuuta 2012

Leikkipuistossa !

Tuollaisia vihkoja siis ollaan nyt tehty useampana päivänä :) Perjantaina tästä urakasta tuli vihdoin valmista!!!

ps. Mulla on kauhee käsiala, näkee kuvasta :D

Reetta vissii meni sekasi, menihän meillä kuitenki kaikki tunnit yhteensä laskettuna pyöreesti 10h näiden kans :'D

Pitäähä sitä ny yks peiliteinikuva olla ;D Täs samalla näätte Mun perjantain päivän asua, ja sen mun uuden hameen, minkä ostin Seppälästä Perjantaina 8eurolla <: ps. Kattokaa ny ku oon kalkkilaivan kapteeni. Snyy, aurinko ei tykkää musta :< Kun oltiin saatu urakkamme päätökseen, suuntasimme leikkikentälle. Loput kuvat onkin sieltä. Antakoon kuvien puhua puolestaan!
 
Semmosta tällä kertaa :)

~Hanna

9 kommenttia:

  1. Kiva hame :)Ja ihan hyvä käsiala sulla on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mäki tykkään. Ja no en mä ny tiiä... :DD

      Poista
  2. ihana toi hamem ja vitsit mikä magee kuwa Reetasta!! :D (toi ku se oikoo jalkaansa yli aidan..:DD)

    VastaaPoista
  3. Reetta on,et Jee! Kerranki leikkipuistoon :DDD P.S tulen lukijaksi,mullekki saa tulla;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, Se on nii pieni laps vielä ;) ja kiva kun liityit, määki liityn sun ;)

      Poista
  4. Haha hyviä kuvia noista mun pärstä kuvista en nyt mee takuuseen :D

    VastaaPoista
  5. Oho ei tullut nyt oikein eli siis mää kommentoin kun toi reetta ei näytä mtn kuvaa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: