keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Viimeinen puristus!

Se kaivelee multaa :)
Unelmointia kamerasta
Ahkeraa kokeisiin pänttäämistä!


Tänään oli sitten viimeinen virallinen koulupäivä. Sekin aika rento, sillä ei me tehty pahemmin mitään (jos kemiankoetta ei lasketa). Huomenna pitäis vielä koululle mennä kuuntelemaan rehtorin papatusta ja sitten alkaakin kesäloma! :) Tän viikon mä oon leikkiny mun veljenpojan (2v. 10kk.) kanssa ja hoitanu muutenki sitä (laittanu nukkumaan, hoitanu iltatoimet sen kans, lukenu iltasadun...) :) Sellaista, mitä tädin kuuluukin tehdä. Kivaa hommaahan tuo on! Täs samal, kun kirjotan tätä juttua, totutan mun jalkoja kenkiin, mitkä pistän huomenna päättäreihin :p Pitäis lakata vielä kynnet ja sillee :)

Eipä mulla tällä erää tän kummempia, kahtelkaa kuvia ja silleen :) Kesän aikana luulisin, että kirjoittelen enemmän, kun ei ole koulukaan rasitteena!

Mukavaa kesäloman alkua kaikille!

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: