sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Viikkopostaus part 2

Juu, eli siis on taas viikkopostauksen aika. En oo koko viikkona mitään ehtiny postailla, joten tein tällaisen ratkaisun, että mielummin sit koko viikko kerralla :) On sattunu ja tapahtunu aika paljon kaikenlaista ja oon sivistäny itteäni käymällä luokan kans kaiken maailman museoissa yms. No okei, pysytään kuitenki suomen rajojen sisäpuolella :D Kerron kuulumisistani tarkemmin kuvien lomassa ja että päästään kerrontaan, aloitankin heti.





Tästä kuvasta tykkään jotenki tosi paljon


On se vaan söpönen!







Eli siis viime viikon sunnuntaina olin Reetan kanssa. Lakkasin sen kynnet ja sitte mentiin niiden koiruuden kanssa satamaan ottamaan kuvia ja samalla lenkitettiin se ryökäle :D Sit mentiin äitin kanssa vielä kävelylle, ja nuo luontokuvat on sitten siltä reissulta.

Oikeanpuoleinen hilelakka - H&M 1,95€



Maanantaina kierreltiin romanialaisten, italialaisten ja turkkilaisten kanssa Kokkolan museoissa yms. sellasissa vanhoissa paikoissa. Siltä kierrokselta mulla ei ole kuvia, mutta kierroksen jälkeen kävin shoppaamassa tuon hilelakan ;p Sit pelailin illemmalla simsiä :)



Reetta ja sen paras kaveri :)


Mä ja Sonja :)

No comments :'D



Tuohon mä rakastuin!

Kun Reetta puolestaan ihastui tähän ;)



Vaaleanpunainen Depend - 1€ Kirppikseltä
Tumma viininpunainen - 0,50€/1€ (en muista enää :D)

Tiistaina mentiin sitten Pietarsaareen museoita kahtelemaan, sillä samalla porukalla. Kristallikruunu -kuvaan asti kuvat ovat Pietarsaaren kaupunginmuseosta, siitä seuraavat on otettu Nanoq museossa :) Se oli semmonen eskimohommeli. Olihan meillä luppoaikaakin, ja siinä ajassa mentiin kirppiksille ja ostin nuo kynsilakatkin :p

Haikein Terveisin - Anttila 9,99€

Keltaiset helmet - Ninja 4,95€

Kynsilakat - H&M 0,95€/kpl

Vaasassa kierreltiin kans museoissa keskiviikkona. Siellä vaan ei saanu kuvata, joten saatte tyytyvä mun ostelu -kuviin :p




Torstaina sain mun uuden rakkauden: Turkoosin Jopon!

Perjantaina
ostin uuden kynsilakan, makso 0,50€ :p Siitä lisään kuvan, kunhan ehdin

Lauantailta ei ole kuvia, mutta mä leivoin Reetan kans nuorteniltaan piirakkapitsaa :DD Oma viritelmä, mut iha hyvältä maistu :)



Päästiinhän sitä tähänkin päivään. Eli sunnuntaina on äitienpäivä ja äiti sai veljeltä tollasen muumimukin (mun idea ;)) jaa multa sellasen pyjaman mis lukee "Maailman ihanin äiti "

Eipä mulla sen kummempaa. Toivottavasti ens viikolla ehdin postaamaan useammin! :)

~Hanna

PS. Osallistukaa arvontaan Täällä!

2 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! (: