perjantai 18. toukokuuta 2012

Tyttö sekä hän

Mitäs minä. Ollu kovin kiireinen viikko. Lyhyt se tosin oli, kun viikonloppu alko jo keskiviikkona. Helatorstaina ei ollu koulua eikä myöskään tänään. Nice :p Ens viikosta tulee sitten sitäkin ressaavampi, sillä mulla on silloin suullinen esitelmä, minkä oon tehny Disney prinsessoista, sit matikan- ja työelämän pelisääntöjä koskeva koe. En oo lukenu vielä mihinkään, enkä oo vielä ehtiny harjoittelemaan tuota suullistakaan. Tänään sain kuitenkin jotain koulujuttuja tehtyä, et iha saavutus sekin. Keskiviikkona on tuo suullinen esitys + TEP (työelämän pelisäännöt) koe. Torstaina on sitte matikan koe. Plaah. No, ei murehdita niitä vielä. Sitte onneks alkaaki seuraavalla viikolla K E S Ä L O M A Eilen käytiin Lapualla kahtomas mummua ja mun tätiä + sen miestä pitkästä aikaa. On ne vaan niin ihania Laitan taas tähän loppuun kuvia mitä oon viikolla ottanu. 


Sunnuntain asu
Farkkutakki - En tiiä mistä, mut ollu alunperin pitkä ja lyhensin sen
Mekko - H&M
Leggingsit - Seppälä
Vyö - Seppälä
Kengät - Kaverilta



Ahkerat opiskelijat.com


Minä ja mummo joskus kun olin vielä pieni ja söpö 


Piirtelin muotipiirrustusta tekemästäni takista

Tässä edellämainittu takki. Arvosana on 3 :)

Mun silmä

Musiikki

Semmosta mulla taas. Toivottavasti ehtisin joskus useemmin viikossa postailemaan, mutta näin nyt tälläkertaa. Moikka! 

~Hanna

4 kommenttia:

  1. 1) kiva asu!
    2) ootpa hyvä piirtään!
    3) hieno takki!

    Ihanaa, että kohta alkaa kesäloma! Ehkä sitten ehtii postaillakin enemmän :)

    VastaaPoista
  2. Oii oon kerran laulanu tuota Tyttö sekä hän-biisiä laulutunnilla. Se on ihana. Vähän niinku sinäkin.

    VastaaPoista
  3. Minulla on blogissani sinulle haaste :) http://my--lullaby.blogspot.com/2012/05/haaste_20.html#comment-form

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: