sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Big size

























Tää viikko on ollu tosi pitkältä tuntuva, uskokaa tai älkää. Suullinen esitelmä meni paremmin kuin odotin. Mua jännitti niin sairaasti se, että unohdan kertoa jotain, mutta onneks se jännitys meni heti ohi, kun sain ensimmäiset lauseet sanottua. Kokonaiskesto esitelmällä oli 66min. Numeroa en vielä tiiä, mut opettajan suullinen palaute oli tosi positiivinen, eikä yhtään negatiivista :) Noh, huomenna sekin selviää sitten. TEP:in koe oli aika helppo. Siitäkään en vielä tiedä numeroa, mutta sekin selviää luultavasti maanantaina. Matikankoe oli torstaina ja numero saatiin tietää seuraavana päivänä, ja se oli 2. 28/34 oli pisteet :) Oon nii helpottunu, kun enää yks koe, ja sitten koittaa vapaus, ainakin hetkeksi! :D

Eilen oltiin nuorteniltojen päättäreissä. Snyy, noi päättäjäiset kuulostaa aina niin lopulliselta, mut onneks on sitten leiriä yms. et näkee ihmisiä Päättärit pidettiin yhden mökillä, ja siellä riehuttiin sitten ihan kunnolla. Eka pelattiin haavipalloa, sitten semmosta "raahausleikkiä" missä piti vastakkaisen joukkueen pelaajat yrittää raahata omalle puolelle tietyn viivan yli :D Sen leikin ansiosta mulla on kädet vähä kipeenä, haava kädessä ja mun sinisiin farkkuihin tuli vihreetä polveen (en siis meinannu antaa periksi ;D). No, sen jälkeen oli leikki, missä jokaisella oli oma vesiilmapallo, mitä piti suojella ja samalla yrittä rikkoa toisten pallot :D En saanu rikottua kenenkään palloja, mut mun pallo rikottiin ja kastuin tyylikkäästi! :p Hohoo, oli seki päivä, mutta niin hauskaa oli!

Arvatkaas muuten konnat mitä? Mä sain töitä lähes koko kesäksi Seppälästä! Se mun pomo (joka siis oli mulla silloin työharjoittelun pomona Kokkolan Seppälässä) soitti yllättäen, että saisin "sijaispaikan" tms. ihan mun kotikaupungin Seppälästä ;o Ens viikolla saan tietää työvuoroista ja silleen ja tää pesti on heinäkuun loppuun saakka (: Vitsi oon ollu happy siitä asti, kun olin jo valmistunu kesätyöttömään (voiko noin sanoa? :D) kesälomaan! Saan siitä luultavasti hyväksilukuja sitten ens vuodelle kouluun, kun on jopa kaiken lisäksi mun alaan kuuluvaa työtä :p

Päätin muuten äsken, että rupean laittamaan tollasia isompia kuvia, sillä ne on musta kivemman näkösiä täs blogissa (: En tiedä tykkäättekö te, mut mä tykkään :D Noi kuvat tosiaan on niitä, mitä olen napsinut nyt viikon aikana. Siinä on sit samalla kynsilakkauksia, mitä mulla on ollu nyt tän viikon aikana ja ehkä vähän edelliseltäki viikolta (: Tänään pitäis vielä opiskella ruotsin sanoja ja mennä pyhäkoulun päättäjäisiin (oon siis ollu pitämässä niitä, en "koululaisena" :D)

Eipä mulla kait muuta ollu sanottavaa. Jättäkää jtn. kommenttia. Olis kiva tietää, moniko tätä lukee (:

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

~Hanna

ps. Ens postauksessa vastaan mulle lähetettyyn haasteeseen :p

6 kommenttia:

  1. oi, onnea kesätyöpaikasta! Ilmeisesti sun harjottelu meni hyvin, kun sun pomos järjesti sulle töitä. :) Ja noi isommat kuvat on kyl kivoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, todellinen kiitosaihe kyl! Oltiin sitä rukoiltukin! :] Kiva et tykkäät kuvakoosta :) ja kiitos!

      Poista
  2. Todellakin tykkään noista kuvista, upeita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ehkä mä sit vaihan tuohon isoon kuvakokoon! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! (: