tiistai 2. heinäkuuta 2013

Kuvaton teksti nro. 2

Juu, otsikko kertooki enemmän ko ykskää kuva. Kamera ei oo alkanu toimimaan mystisesti, joten mulla ei oo teille kuvii. Teen tän postauksen mun iPadil, nii en osaa ees lisätä kuvii tänne. Joten lopputulos on, kuvaton teksti. Hauskaa, eikö :D nojoo, hehheh.

Mut joo, olihan mulla asiaaki. Tilasin nimittäin viime viikolla uuden kameran. Canon on toki merkki, mut malli on eri. Canon EOS 600D :) sen pitäis tulla täs alkuviikosta, mut saa ny nähä millo posti on mun kaveri. Toivottavasti huomenna tulis.

Tänään on ollu aika toimelias päivä, yheltä mentiin Even kans myymään paitoi yhtee tapahtumaan, mut rupes sataa vettä, nii eihä me sit myyty yhtää :D turha reissu sinänsä. Sit sit sit.... Nyt viideltä mentii tekee juttui lastenleiriä varten. Harjoteltii näytelmii ja sillee. Huominen jatkuu lastenleirin valmisteluiden parissa :D

Laitan tähän loppuun yhen linkin musiikkivideoon, mikä on musta iha sika hyvä :p

http://m.youtube.com/watch?v=NekPzDLD1f4

Semmost tälläkertaa, toivottavasti seuraavas postaukses voisin jo ihkuttaa mun uutta kameraa ;)

~Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! (: