sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Canon EOS 600D ♥


Juu moikka vaan kaikki! Aattelin päivittää nyt pitkästä aikaa ja kertoo samal vähä kuulumisia :)

Maanantaista perjantaihin (8-12.7) olin meidän seurakunnan järjestämällä lastenleirillä isosena. Menoa riitti ja hauskaa oli. Mulla ainakin, ja uskon et lapsillakin :D Sain kamerani leiriä edeltävällä viikolla, mutta jouduin palauttamaan sen, sillä kamerassa oli joku vika. No, leiriltä palattuani äidin puhelimeen tuli viesti, et kamera on nyt postissa :p Hihii! Oon nyt sit perjantaina ja lauantaina napsinu kaikennäkösiä kuvia, ihan vaan kokeilumielessä ja tykkään ihan mahottomasti! toi mun 75-300mm objektiivi on iha herkku :p

Täsä teille nyt näitä mun kokeilukuvia :)

_MG_0049 _MG_0106 _MG_0113 _MG_0229 _MG_0266 _MG_0279 IMG_0148 _MG_0222 _MG_0287

Mikä oli teidän suosikki? :)

Lopettelen näihin kuviin, seuraaval kerral lisää kuvii ja ehk mul on sillon jotai sanottavaaki ;)

~Hanna

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia kyllä kaikki! :) mun suosikki oli toi 3 kuva ja sit melkeinpä yhtä suosikki oli 1 kuva :)

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia <3 :) Mun suosikki on toi lintu joka uiskentelee,hyvin onnistunut! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: