keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Kuvaton

Juu eli moi vaan! Niinku otsikosta voitte päätellä, tähän postaukseen ei oo tulossa yhtäkään kuvaa, syystä että... Mun Canon koki juhannuksena pienen onnettomuuden, eikä siis sil voi enää kuvata :( Omaa tyhmyyttäni kuljetin kameraani samassa laukussa, missä kannoin myös mun vesipulloa... En vieläkään tiedä miten se pullo sinne aukes, mut totuus on se, et ne vedet kaatu sit sieltä kameran päälle ja sillai... Harmittaa kyl iha sikana :( onneks vakuutusyhtiöltä saadaan ees jonku verran rahaa, nii pystyn jossai vaiheessa ostaan uuden kameran :)

Mut mut, semmosta mulle. Juhannuksen vietin Keuruulla juhannuskonfrenssissa :) nukuttiin yöt teltassa ja elettiin muutenkin aika eräjormaelämää :D iha huippu kokemus ja menen ehdottomasti ens vuonna uudestaan. Iltaisin siel oli hyviä nuortentilaisuuksia, ja päivisin sit erilaisii tilaisuuksii laidasta laitaan, mm. Eri bändien keikkoja yms. :p ainut miinus koko reissussa oli just toi mun kameran kohtalokas kuolema, mut nii... Paljon enemmän kuiteski ehkä mukavia asioita :)

Tänään ollaan oltu äidin kans aamu ihan kahdestaan kotona. Siivottiin jonki verran tätä kämppää, jonka jälkee lähetti kaupunki pyöräileen. Mitä mä laskin, niin jokunen 8km tuli siin veivattuu :) samal reissul ostin alennuksesta yhden paidan, josta varmaan myöhemmin kuvaa.

Tää kirjoittaminen on jonki verran hankalampaa tällasel kosketusnäytöllisellä vempaimella, ko oon tottunu kirjoittaa postaukset iha normi tietokoneella, mut kaippa tähänkin tottuu. Hitaampaahan tää toki on, mut mukavaa kuitenkin :) kännykällä en tätä kirjota, koska mulla menis siihen järki. Sain nimittäin viime viikon maanantaina äidiltä valmistujaislahjaksi IPadin :3 tää on ihana! Valkoinen väriltään, ettei perus musta. Mulla oli ennakkoluuloja IPadeista, mut ne on kyl kumottu jo tän laitteen ensimmäisestä kotiintulo päivästä alkaen. Pääsee kätevästi nettiin, ja tähän saa kaikkii kivoi ohjelmii :)

No mut, eikai mulla tän kummempaa. Ajattelin vaan ilmoitella olemassaolostani, ja plussat sille joka jakso tän pitkän stoorin lukee :D

~Hanna

2 kommenttia:

  1. Hyi... Kyllä se karmaseva totuus siitä iLaatasta tulee esille jonain kauniina päivänä... ;)

    - Minä, joka vihaan häpeällisiä laitteita... ;)

    VastaaPoista
  2. Minkä kameran ajattelit ostaa? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! (: